טליט תספק מודול תקשורת למוני חשמל בהולנד ב-30 מ' ד'

8 אוקטובר, 2015

"בתוך פחות משנה סיימנו את פיתוחו של מודול CE910-SL משלב הקונספט למוצר מסחרי, והוא איפשר לנו להתחרות על פרויקטים כגון זה העומד להיערך בהולנד"

"בתוך פחות משנה סיימנו את פיתוחו של מודול CE910-SL משלב הקונספט למוצר מסחרי, והוא איפשר לנו להתחרות על פרויקטים כגון זה העומד להיערך בהולנד"

חברת טליט (Telit Communications) זכתה בחוזה הנאמד בכ-30 מיליון דולר לאספקת מודולי CDMA בתדר של 450MHz ליצרן מוני חשמל מוביל בעולם, עבור פרויקט רשת חשמל חכמה בהולנד. טליט השיקה את CE910-SL מוקדם יותר השנה, במקביל לפתיחת השוק שנוצר בעקבות הענקת טווח תדרי 450 מגהרץ על-ידי כמה ממשלות באירופה. בכך טליט הינה הראשונה בשוק לפרויקטים רחבי היקף כגון זה העומד להתבצע בהולנד. 

מודולי ה-IoT של טליט משמשים כליבות בדור החדש של מוני החשמל החכמים, אשר חברות חשמל בהולנד יפרסו ברחבי המדינה במהלך חמש שנים החל מ-2016. האינטרנט של הדברים (IoT) מאפשר לחברות חשמל לאזן טוב יותר בין הביקוש וההיצע של החשמל בעתות של צריכת שפל ושיא, ובכך להפחית את הצריכה הכוללת ולהקטין את חשבונות החשמל של הצרכנים.

המודול המוקשח CE910-SL הינו בעל ערוץ אחד ונועד במיוחד ליישומים בתחומים שיש בהם כיסוי CDMA450 של מפעיל נייד מסחרי או במקומות שבהם ניתן לפתח כיסוי כזה באמצעות רשת פרטית של חברת החשמל, ארגוני חירום וגופים ממשלתיים. המודול מספק ביצועים מסוימים גם בתוך בניינים, עובדה ההופכת אותו לפתרון אידיאלי למוני חשמל חכמים אשר לעתים קרובות מותקנים בבנייני מגורים או מרכזים מסחריים.

טליט פועלת בתחום ה-CDMA מאז 2006. "ה-CE910-SL הוא סיפור הצלחה יוצא מן הכלל עבורנו, אמר נשיא טליט, יוסי פיין. "בתוך פחות משנה סיימנו את פיתוחו משלב הקונספט למוצר מסחרי, והוא איפשר לנו להתחרות על פרויקטים כגון זה העומד להיערך בהולנד". חברת טליט נסחרת בבורסת AIM בלונדון לפי שווי של כ-516 מיליון דולר ומעסיקה כ-800 עובדים בישראל ובעולם

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: IOT , חדשות , תקשורת