אורי פרקש מונה למנהל מכירות Real Intent בישראל

5 נובמבר, 2015

פרקש ניהול את המכירות בארץ של Atrenta שנמכרה לסינופסיס. חברת Real Intent מספקת פתרונות לביצוע אישור סופי (RTL Signoff) של תכנוני שבבים

פרקש ניהול את המכירות בארץ של Atrenta שנמכרה לסינופסיס. חברת Real Intent מספקת פתרונות לביצוע אישור סופי (RTL Signoff) של תכנוני שבבים

FARKASHאורי פרקש, לשעבר מנהל המכירות בישראל של חברת ה-EDA אטרנטה (Atrenta) שנמכרה בחודש יוני השנה לחברת סינופסיס (Synopsys), מונה לתפקיד מנהל המכירות בישראל של חברת  Real Intent.

חברת Real Intent מסאניוויל, קליפורניה, מספקת פתרונות לביצוע אישור סופי (RTL Signoff) של תכנוני שבבים. המושג  Signoff הוא חלק בלתי נפרד מתעשיית השבבים ובעל משמעויות רבות. בעיקרון, מדובר בשלב של אימות המתבצע בסיומו של שלב כלשהוא בתכנון או בייצור השבב, שנועד לוודא שהוא מוכן לשלב הבא בתהליך.

כך למשל, כל יצרנית שבבים דורשת שקובץ התכנון המועבר אליה יעבור תהליך Signoff המוודא שהתכנון תקין, לפני שהיא מתחילה בתהליך הייצור הארוך והיקר. השלב הראשוני בתכנון כלל שבב מכונה Front end ובו המתכננים מגדירים את השבב בשפת RTL עלית, המתארת את ההתנהגות הכוללת של השבב.

שני המוצרים המרכזיים של החברה הם מערכת Ascent לביצוע אימות פונקציונלי ראשוני של התכנון, ומערכת Meridian לביצוע אימות Signoff מתקדם שאינו מתאפשר באמצעות סימלויצה או ניתוח זמנים סטטי.

לאורי פרקש נסיון של 25 שנה בתעשיית התכנון האלקטרוני. לפני שניהול את פעילות אטרנטה בישראל, הוא עבד כמנהל מכירות ומילא תפקידי ניהול ב-Sigrity, AST, Summit Design ובחברת Daisy.

פרטי קשר: 052-2573422, [email protected]

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני