KLA-Tencor מגייסת 20 עובדים למרכז הפיתוח הישראלי

6 יוני, 2016

7 חודשים לאחר המיזוג עם Lam Research, מרכז הפיתוח של KLA-Tencor מתרחב ומגייס כ-20 עובדים חדשים המיועדות למהנדסי אופטיקה, מכונות ואלקטרוניקה.

7 חודשים לאחר המיזוג עם Lam Research, מרכז הפיתוח של KLA-Tencor מתרחב ומגייס כ-20 עובדים חדשים המיועדות למהנדסי  אופטיקה, מכונות ואלקטרוניקה.

מרכז הפיתוח של חברת KLA-Tencor ישראל יגייס לשורותיו 20 עובדים חדשים. המשרות החדשות מיועדות למהנדסי  אופטיקה, מכונות ואלקטרוניקה לתפקידי אינטגרציה של מערכות וב"חדרים הנקיים" של החברה. המשרות מיועדות לבעלי תארים בפיזיקה, אופטיקה ואלקטרואופטיקה, כשהן מתאימות גם לבוגרי מוסדות אקדמיה המחפשים את תפקידם הראשון בתעשייה.

קו ההרכבות של KLA Tencor במגדל העמק
קו ההרכבות של KLA Tencor במגדל העמק

״אנו בהחלט ערוכים לקליטה של בוגרים מוכשרים ממוסדות האקדמיה השונים שרואים את עתידם בתחומי ההנדסה האופטית", אומר ד"ר עמי אפלבום, נשיא  KLA-Tencorישראל,

חברת KLA-Tencor העולמית מייצרת פתרונות למדידה ובקרה של תהליכי ייצור של שבבים, עם סניפים ברחבי העולם. מטה החברה ממוקם בקליפורניה. מרכז הפיתוח של החברה בישראל, הממוקם במגדל העמק, מעסיק כ-450 עובדים, ובימים אלה מציין המרכז 30 שנה להקמתו.

KLA Tencor Israel Robotics
נשיא קלא-טנקור ישראל, ד"ר עמי אפלבום

חוגגים 30 שנה

הפעילות של KLA-Tencor בישראל נחשבת לאחת מהפעילויות האסטרטגיות החשובות שלה בעולם. כאן מפתחים ומייצרים את מוצרי המטרולוגיה (מדידת איכות הייצור של שבבים) המרכזיים של החברה. המרכז הישראלי מתמחה בפיתוח וייצור מערכות למדידת פרמטרים קריטיים בתהליך הייצור (Dritical Dimensions) ומערכות למדידת מיקום שכבות החומר המיוצרות (Overlay) בשלבי הייצור של מוליכים למחצה.

באוקטובר 2015 נרכשה KLA-Tencor על ידי חברת Lam Research תמורת 10.6 מיליארד דולר. בחודש פברואר הגיע לארץ נשיא ומנכ"ל חברת לאם, מרטין אנסטייס, כדי לבדוק את הפעילות הישראלית של KLA Tencor.  משיחות של מנהלים ישראלים שאירחו אותו, הם התרשמו שהתוכנית שלו היא להגדיל את ההשקעות בחברת KLA Tencor, כולל בפעילות הישראלית שלה.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ציוד בדיקה