Berker חסכה 83% בעלויות ייצור מתגים בזכות המדפסת של Stratasys

6 יולי, 2016

יצרנית המתגים ומערכות הבקרה לבית Berker הפחיתה משמעותית את עלויות וזמן הייצור של אבות טיפוס למוצרים חדשים מתוצרתה בזכות השימוש במדפסות תלת מימד מתוצרתה של Stratasys הרחובותית.

יצרנית המתגים ומערכות הבקרה לבית Berker הפחיתה משמעותית את עלויות וזמן הייצור של אבות טיפוס למוצרים חדשים מתוצרתה בזכות השימוש במדפסות תלת מימד מתוצרתה של Stratasys הרחובותית.

יצרנית המתגים ומערכות הבקרה לבית הגרמנית Berker הצליחה לחסוך זמן ועלויות בזכות השימוש במדפסת תלת מימד של Stratasys הישראלית לצורך הדפסת דגמי אב. החברה הגרמנית מדווחת על חיסכון של 83% בעלות ייצורו של אבטיפוס לתבנית ייצור. ייצורם של אבות טיפוס למוצרים עתידיים הוא אחד מהגורמים היקרים והאיטיים ביותר בתהליך הפיתוח. הדרישה לייצר אבטיפוס נאמן למקור שעדיין איננו מיוצר סדרתית אילצה את היצרנים לייצר דגמים "במלאכת יד". בשנים האחרונות הולך התחום ומשתנה הודות לטכנולוגית ההדפסה בתלת מימד.

Stratasys_3D_printed_injected_molds_in_green
תבניות ההזרקה שהודפסו במדפסת מתוצרת Stratsys

ברקר, כמו רוב החברות בתחומה מייצרת את מוצריה בשיטת הזרקת הפלסטיק – שיטה בה מוזרק חומר הגלם לתוך תבנית. זוהי אחת משיטות הייצור הנפוצות בעולם. ברקר משתמשת כיום בתבניות שהודפסו על ידי מדפסות תלת מימד מתוצרת Stratasys על מנת לאתר בעיות ותקלות בצורה או בשימושיות של שהמתג. בעוד שבעבר היה תהליך ייצורן של תבניות אבטיפוס אלה ארוך ומורכב, הרי שכיום ניתן להדפיסן באופן פשוט ומהיר הישר מקובץ.

תהליך התקינה המורכב שעוברים מתגים, ובעיקר הצורך לערוך להם מבחן פריקה אלקטרוסטטית, מבחן המחייב שהאבטיפוס של המתג יהיה מורכב מאותם החומרים מהם יורכבו המתגים העתידיים ייקר מאוד את עלויות התכנון של מוצריה של ברקר. החברה נאלצה להשתמש בתבניות מתכת שייצורן יקר במיוחד. מתוך רצון להוזיל את עלויות פיתוח והייצור של מוצרים חדשים, כמו גם לזרז את התהליך משמעותית החליטו קברניטי החברה הגרמנית לעבור להשתמש במדפסות הייחודיות של Stratasys המאפשרות הזרקה בתלת מימד תוך שימוש במספר חומרים בו זמנית.

"הגמישות של הפתרון של Stratasys מאפשר לנו לנסות כמה פתרונות במקביל על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר" אצר מנהל מחלקת הייצור של ברקר אנדראס קראוזה. "האיכות הבדוקה של המוצרים שיוצרו באמצעות אביטיפוס המודפסים הוזילה והאיצה משמעותית את תהליך התכנון והפיתוח שלנו. אנו משממשים בטכנולוגית ההדפסה של stratasys על מנת לייצר אבות טיפוס מחומרים "אמתיים" בכל המחלקות.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: 3D-Printing , חדשות , ייצור וקבלנות משנה