Nano-Dimension השיקה תוכנת ניהול למדפסת ה-PCB שלה

6 יולי, 2016

התוכנה, שהושקה בגרסת בטא, תשולב במדפסת ה- DragonFly 2020של החברה ותאפשר למהנדסים ומפתחים לנהל ולערוך קבצי PCB ולהדפיסם ישירות במדפסת התלת מימד.

התוכנה, שהושקה בגרסת בטא, תשולב במדפסת ה-DragonFly 2020של החברה ותאפשר למהנדסים ומפתחים לנהל ולערוך קבצי PCB ולהדפיסם ישירות במדפסת התלת מימד.

עוד נדבך במדפסת ה-PCB של יצרנית מדפסות התלת-מימד Nano-Dimension מנס ציונה. החברה השלימה פיתוח של גרסה ראשונית התוכנה שתשולב במדפסת ה- DragonFly 2020של החברה, המשמשת להדפסת מעגלים מודפסים (PCB). התוכנה מאפשרת למהנדסים ומפתחים לנהל ולערוך את המבנה של אב-הטיפוס של המעגל המודפס ולהדפיסו ישירות במדפסת התלת-מימד של החברה.

התוכנה, הקרויה Switch, מאפשרת להכין קבצי ייצור להדפסת מעגלים אלקטרוניים מודפסים במדפסת ה- DragonFly 2020של ננו-דיימנשן. התוכנה תומכת בקבצים הנהוגים בתעשיית ה-PCB לייצור כרטיסים אלקטרוניים, כדוגמת קבצי גרבר (Gerber), וקבצי קידוחים מסוג VIA ו-DRILL. תוכנת ה-Switch כוללת ממשק ייחודי המציג קבצי גרבר בשכבות וכן תיאור מדויק ומפורט של מבנה ה-PCB על כל פרטיו, כדי לתרגמו למודל תלת מימד באיכות דיוק גבוהה.

בעזרת התוכנה, יכול המשתמש במדפסת ה- DragonFly 2020ליצור קבצי תלת מימד רב שכבתיים על מנת להדפיסם וכן לערוך מגוון רחב של פרמטרים כגון עובי כל שכבה, סדר השכבות, קדחים מכאניים, מוליכים ומתאר המסגרת. בנוסף, התוכנה מאפשרת אופטימיזציה של תהליך ההדפסה על ידי ניצול מירבי של משטח ההדפסה.

מדפסת המעגלים המודפסים של ננו דיימנשן
מדפסת המעגלים המודפסים של ננו דיימנשן

באמצעות התוכנה יכול המהנדס להכין את קבצי הייצור הסטנדרטיים להדפסה בתלת מימד בצורה אוטומטית, ללא שימוש בקבצי ביניים, מה שיאפשר באופן פשוט להפוך קבצי גרבר לקבצי תלת מימד.

עמית דרור, מנכ"ל ננו-דיימנשן, ציין "התוכנה מציגה מימד חדש ליצירה ועיצוב של מעגלים אלקטרוניים, כדי לאפשר ללקוחותיה לעמוד ביעדי פיתוח קצרים. ננו דיימנשן שואפת לספק פתרון מקיף להדפסת אבות טיפוס תלת מימדיים רב שכבתיים של מעגלים אלקטרוניים."

Nano Dimension פיתחה את מדפסת ה-DragonFly, המאפשרת הדפסה ישירה של מעגלים מודפסים רב-שכבתיים באמצעות טכנולוגיית הדפסה תלת-מימדית. התהליך מבוסס על שימוש בחומרים פולימריים לייצור שכבות הבידוד, ועל דיו המבוסס על ננו-חלקיקי כסף לייצור המוליכים החשמליים..

מטרת החברה היא להפוך את המדפסת שלה לכלי עבודה מרכזי ובעל יכולת מגוונות במעבדות פיתוח ובקווי ייצור אלקטרוניים קטנים. בין השאר, המדפסת שלה מיועדת להפוך את תהליך הפיתוח והייצור של אבות-טיפוס אלקטרוניים לתהליך In-house, כדי לקצר את התהליך הייצור משבועות לימים, ואפילו למספר שעות.

 

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: 3D-Printing