פיוטצ'ר אלקטרוניקס הרחיבה את סמכויות אלון בלעש

5 אוקטובר, 2016

במסגרת הגדרת התפקיד החדשה, בלעש יהיה אחרי על כ-250 עובדים ומכירות של כרבע מיליארד דולר ב-15 מדינות באירופה והמזרח התיכון, כולל ישראל

במסגרת הגדרת התפקיד החדשה, בלעש יהיה אחרי על כ-250 עובדים ומכירות של כרבע מיליארד דולר ב-15 מדינות באירופה והמזרח התיכון, כולל ישראל

future-alon-balash

נשיא חברת ההפצה הגלובלית Future Electronics Europe, קארים קהבר, הכריז לאחרונה על הרחבת סמכותו של אלון בלעש למעמד של דירקטור אזורי עבור מדינות סקנדינביה והאזור הבלטי בפיוטצ'ר אלקטרוניקס אירופה. אזור האחריות החדש של בלעש כולל סניפים של פיוטצ'ר בשבדיה, נורווגיה, פינלנד, דנמרק, ליטא ואסטוניה. סניפים אלה יתווספו לתשעת הסניפים שעליהם בלעש אחראי כיום.

בתפקידו החדש הוא יהיה אחראי על יותר מ-250 עובדים והיקף מכירות של יותר מרבע מיליארד דולר. עד למינוי האחרון, שימש אלון בלעש כמנכ"ל פיוטצ'ר ישראל וכדירקטור אזורי עבור מדינות המזרח התיכון ומזרח אירופה, כולל יוון ,טורקיה, רוסיה, רומניה, צכיה, פולין, בולגריה והונגריה.

אלון בלעש התחיל את דרכו בתעשית ההייטק הישראלית לפני כ-23 שנה בתפקיד של מהנדס יישומים. הוא היה ממקימי פיוטצ'ר ישראל לפני כ-19 שנה, ובשנת 2008 מונה לתפקיד של דירקטור אזורי בפיוטצ'ר אירופה. חברת Future Electronics נחשבת למפיצת הרכיבים האלקטרוניים השלישית בגודלה בעולם. ההנהלה הגלובלית של החברה פועלת ממונטריאול, קנדה. כיום החבר  מעסיקה יותר מ-5,000 עובדים ב-169 סניפים הפועלים ב-42 מדינות.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , שיווק והפצה