אורביט תספק למשרד הביטחון מערכות תקשורת מתקדמות בכ-14 מיליון ש"ח

18 אוקטובר, 2016

המערכות שיסופקו למשרד הביטחון מהוות מרכיב מרכזי בפרויקט רחב היקף, אשר מנוהל במשותף על ידי משרד הביטחון וצה"ל

המערכות שיסופקו למשרד הביטחון מהוות מרכיב מרכזי בפרויקט רחב היקף, אשר מנוהל במשותף על ידי משרד הביטחון וצה"ל

חבת אורביט טכנולוג'יס (Orbit), העוסקת בתקשורת לוויינים, מערכות עקיבה וטלמטריה ומערכות לניהול תקשורת ושמע במטוסים, קיבלה הזמנת חוזרת ממשרד הביטחון הישראלי לאספקת מערכות תקשורת מתקדמות בהיקף של כ-14 מיליון ש"ח.

הזמנה זו הינה חלק מהסכם ארוך טווח בין אורביט ומשרד הביטחון, שבמסגרתו מספקת אורביט למשרד הביטחון מערכות תקשורת לוויינים, מערכות עקיבה וטלמטריה. המערכות שיסופקו למשרד הביטחון במסגרת ההזמנה הנוכחית מהוות מרכיב מרכזי בפרויקט רחב היקף המנוהל במשותף על ידי משרד הביטחון וצה"ל. ההזמנה תסופק במהלך השנים 2017 ו-2018.

מנכ"ל אורביט איתן ליבנה, ציין כי "לאורביט שיתוף פעולה ארוך שנים ופורה עם משרד הביטחון. אנו גאים באמון הרב ובשביעות הרצון שרוחשים משרד הביטחון וצה"ל למערכות שסופקו על ידנו עד כה במסגרת פרויקט חשוב זה. אנו רואים בכך אשרור ליתרון האיכותי והטכנולוגי של פתרונות אורביט ולשביעות רצונם של הלקוחות מהשרות הניתן להם. אנו מוסיפים לטפח את הקשר עם משרד הביטחון על מנת להרחיב את היקף שיתוף הפעולה איתו".

מנייתה של אורביט עולה היום במסחר בבורסה בתל אביב בלמעלה מ-2% למחיר של 980.9 אגורות, והיא נסחרת על פי שווי שוק של 93.1 מיליון שקל.

אורביט
מפעל אורביט בנתניה

חברת אורביט מספקת מערכות תקשורת עתירות טכנולוגיה למשימות חיוניות  (Mission-Critical)  ומסחריות עבור יישומים בים, ביבשה, באוויר ובחלל, ובכלל זה מערכות תקשורת לוויינית ניידות, פתרונות עקיבה וטלמטריה, מערכות לניהול תקשורת ומערכות לתצפיות מהחלל.

בין לקוחות החברה נמנים אינטגרטורים גדולים כגון איירבוס, בואינג, לוקהיד מרטין, ספקי שירותי תקשורת כגון סלקס, טלספאציו, יוטלסאט, וארגונים העוסקים בתצפית מהחלל כגון אימאג'סאט וסוכנויות חלל אירופאיות ואירגונים ביטחוניים וממשלתיים.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות