Cybonet מכפילה את כוח האדם, ומגייסת 30 עובדים חדשים

1 נובמבר, 2016

חברת הסייבר החיפאית מחפשת גם סמנכ"ל מכירות לשוקי חו"ל וכן מנהלי מוצר בתחומי הסייבר ואבטחת המידע

חברת הסייבר החיפאית מחפשת גם סמנכ"ל מכירות לשוקי חו"ל וכן מנהלי מוצר בתחומי הסייבר ואבטחת המידע

cybonet
מנכ"ל Cybonet, דוד פלדמן

חברת הסייבר Cybonet (לשעבר PineApp), המעסיקה כיום כ-40 עובדים, החלה במבצע גיוס של כ-30 עובדים נוספים למרכז הפיתוח והתמיכה של החברה בחיפה ולשלוחותיה באירופה, אסיה וצפון אמריקה. הגיוס נועד לספק תמיכה טכנולוגית ושיווקית בצמיחתה הבינלאומית ובהרחבת ההיצע שלה למגוון רחב יותר של תחומי סייבר.

במסגרת הגיוסים, שיתפרסו על פני כשנה, יגויסו עובדים בתחומי הפיתוח והשיווק. בזירת הפיתוח מתמקדת Cybonet בקליטת מומחי תוכנה לפיתוח מערכות הגנת סייבר. בזירת השיווק מתכוונת Cybonet לגייס סמנכ"ל מכירות לשוקי חו"ל וכן מנהלי מוצר בתחומי הסייבר ואבטחת המידע.

מנכ"ל Cybonet, דוד פלדמן, הסביר את המהלך: "Cybonet מוכרת בעיקר בתחומים דוגמת אבטחת דואר אלקטרוני ובזירות כמו ההגנה מפני פעילות botnet. ככל שאנחנו מעמיקים את אחיזתנו בשוק הסייבר, אנו חווים ביקוש גובר גם לפתרונות בתחומי ההגנה המתקדמת מפני איומי סייבר (Advanced Threat Protection), ה-endpoint security, ההגנה מפני חדירות למערכות של מפעילי תקשורת ברחבי העולם ופתרונות סייבר בענן. מהלך גיוס העובדים יאפשר לנו לממש תוכנית אסטרטגית לצמיחה בינלאומית של Cybonet".

חברת Cybonet מספקת פתרונות סייבר ואבטחת מידע, המותקנים על גבי יותר מ-3,000 מערכות ומשרתים בקרוב ל-40,000 דומיינים ב-60 מדינות. החברה מספקת מענה מקיף לאבטחת דואר אלקטרוני, סינון URL, ניטור מלא ושוטף של רשתות ובדיקות של פגיעויות אבטחת מידע. בין לקוחות Cybonet בארץ ובעולם נמנים מפעילי טלקום, משרדי ממשלה, ארגונים פיננסיים ועסקים קטנים ובינוניים. החברה פועלת מחיפה ונמצאת בשליטת היא צארום אחזקות שבבעלות רוני צארום, המכהן גם כיו"ר החברה.

אתר החברה: www.cybonet.com

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Jobs , חדשות , טכנולוגיות מידע