אורקל פותחת בישראל אקסלרטור לטכנולוגיות ענן

17 ינואר, 2017

האקסלרטור מיועד לחברות המפתחות טכנולוגיות חדשניות בענן. אורקל מתכננת להפעיל שני מחזורים בשנה, של חמש חברות בכל מחזור. החברות יקבלו סיוע עסקי וטכנולוגי מאורקל

חברת אורקל (Oracle) הכריזה על פתיחת תוכנית האקסלרטורים שלה בישראל: Startup Cloud Accelerator. אורקל החלה לקבל בקשות הצטרפות לאקסלרטור ומתכננת לפתוח בתוך מספר חודשים את המחזור הראשון שיכולל חמש חברות. על-פי התוכנית, כל מחזור יימשך שישה חודשים, כאשר החברה מתכננת להפעיל שני מחזורים בשנה הכוללים חמש חברות בכל מחזור. המרכז בישראל הוא השני בעולם, לאחר שלפני כחצי שנה נפתח אקסלרטור ראשון בבנגלור, הודו.

התוכנית תנוהל על-ידי צוות המחקר והפיתוח של אורקל, ותספק לחברות שיתקבלו סיוע מנטורינג על-ידי טובי המומחים הטכנולוגיים והעסקיים של החברה, גישה אל הטכנולוגיה העדכנית ביותר של אורקל, שטחי משרד לעבודה משותפת, גישה למאגר הלקוחות הגלובלי של אורקל, כולל שותפים ומשקיעים, וגישה חופשית לכל שירותי הענן של אורקל.

התוכנית מנוהלת על-ידי רג'י ברדפורד (Reggie Bradford), סגן נשיא בכיר לפיתוח מוצרים באורקל העולמית, יזם סדרתי בעברו, אשר מוביל את התוכנית ביחד עם סגן נשיא לפיתוח, Sanket Atal. במסגרת ההכרזה אתמול על פתיחת האקסלרטור במשרדי אורקל ישראל בפתח-תקווה, אמר ברדפורד ש"חמש עד עשר השנים הבאות מבטיחות חדשנות וצמיחה, אשר יניעו רעיונות עסקיים חדשים מבוססי ענן. אורקל מבינה שסטרטאפים נמצאים בלב החדשנות. בישראל פועל כיום אקו-סיסטם דינאמי ומרגש מאין כמוהו ומסורת עשירה של חדשנות. כדי להבטיח שמורשת זו תמשיך להתקיים, חיוני לטפח את הגל הבא של חברות טכנולוגיה ושל טאלנטים. אורקל מחויבת לעזור בתמיכה ובהאצה של חדשנות זו".

תכנית האקסלרטורים בענן של אורקל – OSCA – Oracle Startup Cloud Accelerator נועדה לסייע לאורקל להתקרב אל טכנולוגיות חדשות כבר בשלבי ההיווצרות המוקדמים שלהן. מנכ"ל אורקל ישראל, עוזי נבון, אמר שאורקל מציינת בימים אלה 20 שנה להקמת הסניף בישראל. "תוכנית האקסלרטורים לענן ממשיכה את הצלחתו של מרכז המצוינות של אורקל לסטרטאפים ישראלים אשר הוקם בשנת 2003 על-ידי אורקל ישראל בשיתוף עם המדען הראשי של משרד הכלכלה דאז. המרכז כלל 36 חברות שביצעו אקזיטים של יותר מ-150 מליון דולר".

כיום מורכב מרכז הפיתוח של אורקל ישראל משמונה מרכזי פיתוח שהצטרפו לאורקל בעקבות רכישות, כולל שני סטרטאפים שנרכשו בשנת 2016: ראבלו (Ravello), אשר מאפשרת לארגונים להשתמש בענן ציבורי כשלוחה אמיתית של הדאטה סנטר שלהם, וקרוסווייז (Crosswise), שפיתחה מערכת שיווק בענן.

אקסלרטור הענן של אורקל פתוח לסטרטאפים בשלבים מוקדמים (early stage) המפתחים טכנולוגיה, או שהינם מבוססי טכנולוגיה.

להרשמה לתוכנית: www.oracle.com/il-en/startup.

בתמונה למעלה: רג'י ברדפורס מכריז על פתיחת האקסלרטור הישראלי

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , טכנולוגיות מידע