השריפה בסנטה רוזה הגיעה אל המטה של חברת קיסייט

10 אוקטובר, 2017

החברה סגרה את המטה הראשי בסנטה רוזה, קליפורניה, עד לקבלת אישור מהרשויות שהן הצליחו להשתלט על השריפות הגדולות המשותללות באזור

Keysight HQ California

[בתמונה למעלה: מתחם קיסייט בסנטה רוזה. מקור: Google Maps]

המטה הראשי של חברת קיסייט (Keysight Technologies) בסנטה רוזה, קליפורניה, נסגר באופן זמני לאחר שנפגע מהשריפות המשתוללות באזור. מדובר באחת מהשריפות הגדולות ביותר שהתחוללו בקליפורניה בשנים האחרונות. השריפות התפשטו עד היום על שטח של יותר מ-94 אלף דונם בצפון קליפורניה, והרסו על-פי הדיווחים האחרונים, לפחות כ-1,500 מבנים ב-17 מוקדי התלקחות שונים. מכבי האש בקליפורניה דיווחו שהרוחות ההחזקות מקשות על בלימת התפשטות השריפות.

אתמול דיווחה רשת ABC שהמטה של חברת קיסייט בסנטה רוזה נשרף וננטש (וידאו למטה). בעקבות הידיעה פירסמה החברה הודעה המכחישה את הדיווח. "מטה החברה בסנטה רוזה נסגר זמנית בעקבות השריפות באזור", מסרה קיסייט. "ארבעת המבנים המרכזיים לא נפגעו מהאש, למרות שנראה שיש מספר פגיעות קטנות". החברה מסרה ששני מבנים מודולריים ומספר מכוניות נפגעו מאוד מהאש. "החברה תספק מידע נוסף לאחר שהרשויות יאפשרו גישה מלאה לאתר. צוותי בטיחות יבדקו את המבנים לאחר שהשריפות יהיו תחת שליטה ויהיה בטוח לחזור לאזור".

בינתיים המטה הראשי של החברה סגור, בשאר 145 משרדי החברה בעולם, כולל בישראל, העבודה נמשכת כסדרה.

הדיווח על השריפה במטה קיסייט בסנטה-רוזה:

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ציוד בדיקה