KLA Tencor מסכמת את הרבעון הראשון של 2018: עלייה בביקוש לפתרונות מדידה ובקרה

5 נובמבר, 2017

השלוחה הישראלית של החברה ממוקמת במגדל העמק ומעסיקה כ-530 עובדים. בימים אלה היא נמצאת במבצע גיוס עובדים נוספים בוגרי מוסדות אקדמיים מצטיינים, מדענים ומהנדסים מובילים שישתלבו בצוותי הפיתוח

KLA TENCOR CEO

חברת KLA-Tencor, הנחשבת לאחת מהחברות המובילות בעולם בתחום פתרונות למדידה ובקרה של ייצור שבבים (NASDAQ: KLAC), דיווחה על תוצאותיה העסקיות לרבעון הראשון של שנת הכספים 2018. החברה מדווחת על רווח נטו (GAAP) בסך 281 מיליון דולר והרווח GAAP למניה מדוללת עמד על 1.78 דולר. ״אנו שוב מציינים שבירת שיאים בביצועים הפיננסיים כמו גם במשלוחי מוצרים ללקוחות״, אמר ריק וואלאס, נשיא ומנכ״ל KLA-Tencor (בתמונה למעלה).

גיוס עובדים בישראל

״התוצאות מדגימות הוצאה לפועל מוצלחת ביותר של האסטרטגיה ארוכת הטווח שלנו ואת התפקיד רב המשמעות והחשיבות שיש לפתרונות שלנו שמאפשרים את צמיחתה של תעשיית המוליכים למחצה״. חברת KLA-Tencor  מייצרת פתרונות למדידה ובקרה של ייצור של שבבים, והיא החברה המובילה בעולם בתחומה, עם סניפים ברחבי העולם. השלוחה הישראלית של החברה ממוקמת במגדל העמק וחגגה בימים אלה 30 שנה להקמתה. מרכז הפיתוח המונה מעל 530 עובדים, ממשיך במגמת הגידול שלו ומגייס בוגרי מוסדות אקדמיים מצטיינים, מדענים ומהנדסים מובילים שישתלבו בצוותי הפיתוח.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , סמיקונדקטורס , ציוד בדיקה