ג’רי שנירר פורש מתפקידו כמנכ"ל אפקון

26 דצמבר, 2017

שנירר פורש לאחר כחמש וחצי שנים כמנכ"ל הקבוצה. במהלך תקופת כהונתו עלה שוויה של החברה פי ארבעה

ג’רי שנירר, מנכ"ל אפקון (Afcon) אחזקות, פורש מתפקידו לאחר כחמש וחצי שנים. שנירר הודיע היום ליו"ר ולדירקטוריון של החברה כי בכוונתו לסיים את כהונתו וזאת לאור תחושת מיצוי. בהודעת החברה לא נמסר מתי צפוי שנירר לסיים את תפקידו בפועל..

חברת אפקון, שבבעלות משפחת שמלצר, עוסקת בעיקר בביצוע פרויקטים אזרחיים ותעשייתיים של הנדסה ותשתית ותכנון ובנייה של מערכות חשמל. אפקון אחזקות כוללת גם שורה של חברות בת, העוסקות בתחומים כגון פיתוח מערכות ותוכנות בקרה ואוטומציה ופתרונות SCADA, מערכות לגילוי וכיבוי אש ותכנון והתקנה של מערכות ביטחון.

במהלך כהונתו של שנירר ביצעה החברה מספר פרויקטים גדולים כגון הקמת שתי חוות חשמל הפועלות באמצעות טורבינות רוח ליד מעלה גלבוע וברמת סירין, וכן זכתה בפרויקטים בעלי היקפים משמעותיים כגון הקמת קמפוס לחברת היי-טק בינלאומית בפתח תקווה בהיקף כולל של כ- 500 מיליון שקל, והקמת מגדלי משרדים בפתח תקווה בהיקף של כ-370 מיליון שקל.

במהלך תקופת כהונתו של שנירר גדלו מחזור המכירות של החברה והונה העצמי בלמעלה מחצי, והחברה, הנסחרת בבורסת תל אביב, נכללת כיום במדד תל אביב 125 לאחר ששוויה עלה בתקופת כהונתו פי ארבעה והוא עומד היום על 733 מיליון שקל. הכנסות החברה ברבעון השלישי 2017 עלו ב-3.4% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ועמדו על 345.8 מיליון שקל, ואילו הרווח הנקי הסתכם ב-16 מיליון שקל, עלייה של 55% בהשוואה לשנה שעברה. מניית החברה הגיבה להודעה בירידה של כ-3%.

המנכ"ל הפורש אמר כי "בתום חמש וחצי שנים בהן כיהנתי כמנכ"ל החברה, התפתחה החברה וזינקה בשיעורים יוצאי דופן, בכל הפרמטרים הרלוונטיים, הגעתי לתחושה של מיצוי, והחלטתי לפרוש מניהול של החברה. אני מודה ומעריך את כל הגורמים שסייעו בידי להוביל את החברה למקום המכובד בו היא נמצאת היום, ואני מאחל לחברה, למנהליה, לעובדיה ולבעלי מניותיה המשך צמיחה והתפתחות בעתיד בכל תחומי פעילותה".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , תעשייה ישראלית