ננו-דיימנשן מכרה מדפסת לחברה בתחום החלל והביטחון

26 דצמבר, 2017

זוהי המדפסת החמישית שהחברה מוכרת מאז החלה בשלב המסחרי. החברה גם הודיעה על פתיחת מרכז הצגה והדגמה בלוס אנג'לס ומתכוונת לפתוח מרכזים נוספים ברחבי העולם

חברת ננו דיימנשן (Nano-Dimension) מנס ציונה, שפיתחה מדפסת תלת-מימד להדפסת מעגלים מודפסים (PCB), דיווחה על היום על מכירה של מדפסת נוספת מדגם DragonFly2020. הלקוח: חברה אירופאית המספקת מערכות ורכיבים בתחום החלל והביטחון. בננו-דיימנשן לא חשפו את שם החברה, אך ציינו כי מדובר באחת החברות המובילות בעולם בתחום. החברה תעשה שימוש במדפסת התלת-מימד במרכז הטכנולוגיה והמחקר שלו.

זוהי מכירת המדפסת החמישית שעליה מדווחת ננו-דיימנשן מאז התחילה לפני כמה חודשים בשיווק מסחרי של מדפסת ה-DragonFly2020 Pro, המשמשת לבנייה מהירה של אבות טיפוס של מעגלים מודפסים. עד כה מכרה החברה את מדפסת אחת לאוניברסיטה הטכנולוגית בסידני, שתי מדפסות לחברת האלקטרוניקה הגרמנית Phytec ומדפסת נוספת לקבלנית הייצור Jabil, שעימה גם חתמה ננו-דיימנשן על הסכם לייצור המדפסות שלה.

במסגרת מאמצי השיווק והחדירה לשווקים בעולם, הודיעה ננו-דיימנשן בתחילת החודש על כוונתה לפתוח מרכז הצגה, הדגמה והתנסות באזור לוס אנג’לס, קליפורניה. יהיה זה מרכז ההדגמה השני של החברה ובכוונתה לפתוח עוד מספר מרכזים נוספים ברחבי העולם.

מנכ"ל החברה עמית דרור ציין כי מדובר בלקוח המושלם למדפסת של החברה. "כבר מספר שנים, עובדת החברה האירופאית עם טכנולוגיות בתחום ה-additive manufacturing וכעת, מדפסת ה- DragonFly 2020 Pro שלנו תאפשר לחברה לייצר אבות טיפוס של מעגלים אלקטרוניים פונקציונאליים בין-לילה, לאפשר בדיקות אימות ולחקור אפשרויות חדשות לתכנוני מוצרים."

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: 3D-Printing