EyeSight נכנסת למערכת הבידור הממונעת של LG

1 ינואר, 2018

המערכת של EyeSight עוקבת אחר רמת עירנותו של הנהג באמצעות ניתוח תנועות העפעפיים והטיית ראשו, ומאפשרת לנהג לשלוט במערכות הבידור של הרכב באמצעות מחוות יד פשוטות

חברת LG הדרום קוריאנית בחרה במערכת השליטה מבוססת מחווה שלEyeSight  הישראלית לשילוב במערכות הבידור לרכב שלה, כך מפרסמת אייסייט. במסגרת ההסכם עם LG, המערכת של EyeSight תשולב כברירת מחדל במערכות הבידור לרכב שמשווקת LG ליצרניות הרכב. עם זאת, יצרניות הרכב יוכלו לוותר על מערכת החישה של EyeSight או לבחור במערכת של יצרנית אחרת, ועל כן אין בהסכם הבטחה למספר המערכות שיימכרו בפועל. עם זאת, שיתוף הפעולה עם יצרנית גדולה כמו LG, שנכנסה באחרונה לתחום מערכות הבידור החכמות לרכב, עשוי להניב ל-EyeSight חדירה לשוק הרכב ולהניב הכנסות גבוהות. שתי החברות יציגו את הפיתרון המשותף בתערכות CES 2018 שתיערך בהמשך החודש.

EyeSight פיתחה טכנולוגיית זיהוי מחוות המאפשרת למשתמש לשלוט באמצעות שפת גוף אינטואיטיבית וללא מגע יד במכשירים דיגיטליים כגון סמארטפון, מחשב נייד, טלוויזיה, ועוד שורה של מוצרים. החברה מפתחת יישומים המתבססים על הטכנולוגיה הזו למגוון של תחומים כגון בית חכ, רובוטיקה, והאינטרנט של הדברים.

בפברואר 2017 השיקה החברה מערכת חישה ושליטה המיועדת לפנים הרכב ומשמשת בראש ובראשונה למעקב אחר רמת העירנות של הנהג וזאת באמצעות ניתוח פרמטרים כמו הטיית הראש, היציבה הכללית ותנועות העפעפיים. המערכת, המבוססת על ראיית מכונה ובינה מלאכותית, יודעת לזהות הסחת דעת של הנהג מהדרך באמצעות מעקב אחר האישונים, האופן שבו הוא בוהה ועוד, ומתריעה בפניו בכל פעם שרמת עירנותו יורדת.

בנוסף, המערכת גם ניתנת לשילוב במערכות המידע והבידור (Infotaiment) האלקטרוניות ובמערכות מיזוג האוויר, ומאפשרות לנהג להפעיל את יישומי המערכות הללו באמצעות מחוות יד פשוטות. כך למשל, הנהג יכול לענות לשיחות טלפון נכנסות ולשלוט במסך התצוגה ברכב באמצעות מחוות יד פשוטות כגון סימון בשתי אצבעות, מבלי לגעת במסך השליטה או להסיט את מבטו מהנסיעה.

ב-EyeSight ציינו כי LG כבר חתמה על חוזה עם יצרנית רכב גדולה אחת שבמסגרתו תשולב מערכת השליטה של החברה ברכביה, והיא נמצאת במגעים להתקנת מערכות בידור ברכבים עם מספר יצרניות רכב אחרות, שגם בהן צפויה להיות משולבת המערכת של EyeSight.

חברת eyeSight מהרצליה הוקמה בשנת 2005 על-ידי הטכנולוג הראשי איתי כץ, לשעבר מנהל פרוייקטי שילוב יכולות וידאו בתוך מעבדי DSP של חברת פריסקייל. החברה גם פיתחה מוצר ייעודי עבור תחום הבית החכם בשם Singlecue. מוצר זה מאפשר לשלב את טכנולוגיית זיהוי מחוות בבית החכם ולשלוט במכשירים דיגיטליים שונים ברחבי הבית באופן אלחוטי באמצעות מחוות גוף בלבד. המכשיר מתבסס על חיישן CMOS וטכנולוגיית הראייה הממוחשבת של EyeSight.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , רכב אוטונומי