גלובל דטה סנטר מרחיבה את שטח הדטה סנטר שלה בהרצליה

15 ינואר, 2018

החברה תשקיע עשרות מיליוני שקלים בהכפלת שטח מתקן הדאטה סנטר שלה ל-4,500 מ"ר. החברה צופה כי ההרחבה תושלם במחצית הראשונה של 2018

חברת גלובל דטה סנטר (Global Data Center) מכפילה את שטח מתקן הדטה סנטר המתקדם שאותו היא מפעילה בהרצליה פיתוח מ-2,250 מ"ר ל-4,500 מ"ר. החברה הודיעה כי תשקיע עשרות מיליוני שקלים, כדי להשלים את ההכפלה במחצית הראשונה של 2018.

החברה מפעילה מרכז נתונים תת קרקעי ממוגן בהרצליה פיתוח, ומספקת שירותי אירוח ליחידות מחשב תפעוליות, המשכיות עסקית מלאה (Business Continuity Program), התאוששות מאסון (Disaster Recovery Plan), שירותי גיבוי באתר וגיבוי מרחוק, שירותי מחשוב ענן, שירותי בקרה ותפעול לפי דרישה ושירותי אצבע. הדטה סנטר של החברה משרת חברות במגוון תחומים, תוך התמחות בפתרונות לחברות בתחומי ביטוח, פיננסים והיי-טק. בין החברות שמשתמשות בשירותי המתקן של גלובל דטה סנטר נמנות קבוצת הראל ביטוח ופיננסים, כלל ביטוח, בית ההשקעות IBI, קונצרן כי"ל, FMR וכן חברות היי טק דוגמת ECI, אינפינידאט, ורוניס וזרטו, SolarEdge וחברות רבות אחרות.

המתקן המורחב של גלובל דטה סנטר יספק את כל הסטנדרטים, השירותים ורמות השירות הקיימים  בשטחים המקוריים של המתקן. הכפלת שטח הדטה סנטר מצטרפת למהלכים נוספים שהובילה החברה בשנה האחרונה כגון שילוש מרחבי ההמשכיות העסקית בדטה סנטר, שמאפשר ללקוחות החברה לעבור במהירות לעבודה במתקן בהרצליה במקרה חירום.

גלובל דטה סנטר הוקמה ב-2013 על ידי משה לסמן, שכיהן כמנהל חטיבת ה-Outsourcing ב-IBM ישראל וכמנהל HP Global Services בישראל, בשיתוף ובגיבוי פיננסי של קבוצת ויולה וחברת ההשקעות גלנרוק של ליאון רקנאטי.

לסמן  ציין כי הדטה סנטר הנוכחי קרוב כעת למיצוי פוטנציאל השטח במלואו. "הקצב הדרמטי בו גדל היקף המידע יוצר צמא למרחבים פיזיים לאירוח תשתיות IT מצד חברות בעלות מסה קריטית של נתונים, שחלקן כבר הזמינו שטחים בחלק החדש של המתקן, אשר ייפתח בחודשים הקרובים."

לסמן המשיך: "אנחנו מזהים מגמה של מנהלי IT שמעדיפים לשכור אתר חיצוני וליהנות מסקלביליות, שיפור תזרים המזומנים בעקבות הפיכת הוצאה הונית להוצאה תפעולית ונגישות גבוהה של המידע, זאת, לצד אבטחה פיזית ודיגיטלית, התייעלות אנרגטית, פתרונות מקיפים להמשכיות עסקית ולהתאוששות מאסון ויתרונות נוספים. אין זה מקרה שעל פי ה-Global Cloud Index של סיסקו מ-2017, כלל תעבורת הנתונים בדטה סנטרים בעולם תגיע ל-15.3 זטה-בייט בשנה שנת 2020, ובנוסף, כל שירות ענן צריך לארח את החומרה שעומדת בבסיסו במרחב פיזי מסוים ומכאן הדרך לשגשוג בדטה סנטרים קצרה".

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: ביג דאטה