אקסס מתאוששת מהשריפה, ותחזור לייצור מלא בסוף ינואר

23 ינואר, 2018

החברה הסינית מייצרת מצעי שבבים בטכנולוגיה ישראלית ונמצאת בבעלות משותפת של קרנות סיניות ושל חברת פריורטק, המחזיקה בכ-38% ממניותיה באמצעות אמיטק, שפיתחה את הטכנולוגיה

Zhuhai Advanced Chip Carriers & Electronic Substrate Solutions

בסוף החודש הזה צפויה חברת אקסס הישראלית סינית לחזור לתיפקוד מלא לאחר השריפה שפרצה במפעליה לפני קצת יותר משנה. חברת פריורטק דיווחה שמפעל הייצור בסין של Zhuhai Advanced Chip Carriers & Electronic Substrate Solutions Technologies, המוכרת גם בשם Access, פרצה "שריפה משמעותית". אקסס היא חברה סינית המוחזקת בכ-38% על-ידי חברת אמיטק הישראלית, הנמצאת בבעלותה המלאה של פריורטק. אומנם החברה חזרה לייצור בהיקף של 80% מהתפוקה כבר בסוף דצמבר 2017, אבל פריורטק דיווחה השבוע שרק בסוף ינואר 2018, "המפעל ישוב לכושר ייצור מלא".

בעקבות השריפה החברה הקימה קווי ציפויים חדשים לגמרי עבור ייצור Power Amplifier Duplex. כיום הקווים נמצאים בתהליך של חידוש ההמכה של הלקוחות, אשר צפוי להסתיים בשבועות הקרובים, שבסיומו החברה תוכל לספק ללקוחות מצעים מתקדמים לרכיבי RF. חברת Access מייצרת מצעים עבור שבבים בטכנולוגיית מצעים שפותחה בישראל על-ידי חברת אמיטק, המאפשרת לספק מצע תיווך בין השבב ובין המארז המתחבר למעגל המודפס. המצעים שלה מאפשרים יכולת בניית רכיבים בעלי מספר רב של שבבים במתכונת של System on Package. עם השלמת הפיתוח, הועבר הייצור לחברת אקסס ומתבצע בסין במפעל הפועל מהעיר זוכאיי ומעסיק כ-1,000 עובדים.

לאחרונה חתמה אקסס על הסכמי ייצור עם שלושת חברות ה-OSAT – Test and Assembly Semiconductor Outsourced הגדולות ביותר בסין, לאספקת מצעים מתקדמים החל מאפריל 2018 בהיקף כולל של כ-100
מיליון דולר. הדירקטוריון אישר את הרחבת כושר הייצור של החברה להיקף שנתי של כ-125 מיליון דולר בשנה, באמצעות השקעה כוללת של כ-25 מיליון דולר שתמומן ממקורות פנימיים של אקסס (תזרים מזומנים ואשראי מבנקים). בין המשקיעים הנוספים באקסס, לצד פריורטק: פאונדר הסינית, הקרנות הסיניות Oriental Fortune Capital ו-Kaiwu Capital, וקרן סינית נוספת המסונפת לקרן KTB Ventures הקוריאנית.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה , סמיקונדקטורס