ננו דיימנשן פיתחה תוסף SOLIDWORKS למדפסת ה-PCB

7 פברואר, 2018

התוסף החדש מאפשר ליצור מבנים גיאומטריים תלת-מימדיים מורכבים הכוללים מספר חומרים שונים, ושילוב של אלקטרוניקה, סנסורים, אנטנות ועוד. החברה מכרה מדפסת שמינית ליצרן PCB גדול

PCB PRINTER מדפסת מעגלים מודפסים

חברת ננו דיימנשן (Nano Dimension) חשפה תוסף תוכנה חדש עבור SOLIDWORKS במדפסת התלת מימד Pro 2020 DragonFly של החברה, המאפשרת ייצור מיידי של מעגלים מודפסים (PCB). התוסף מאפשר להעביר לייצור במדפסת גם תכנונים מורכבים העשויים מפולימרים ומתכות, אשר תוכננו בתוכנת SOLIDWORKS של חברת דאסו סיסטמס.

החברה העריכה שזו אבן דרך משמעותית בדרך בה מתוכננות מערכות אלקטרוניקה בתוכנת SOLIDWORKS. התוסף מאפשר ליצור מבנים גיאומטריים תלת מימדיים מורכבים הכוללים שילוב של אלקטרוניקה, סנסורים, אנטנות ועוד. תוכנות עריכה מסורתיות להדפסת תלת מימד של אלקטרוניקה מגבילות את המשתמשים לתכנון חלקים העשויים מחומר אחד, כגון מתכת או פולימר. התוסף החדש של ננו דיימנשן מאפשר למהנדסים לערוך ולהדפיס בתלת מימד גם תכנונים המכילים מוליכים, תוך הישארות בסביבת SOLIDWORKS.

"המהנדסים יכולים כעת לבנות אבות טיפוס במהירות ולייצר כרטיסים אלקטרוניים מודפסים בתלת-מימד, ולא רק בדו-מימד", אמר סגן נשיא לפיתוח ואסטרטגיה בסולידוורקס, סוכיט ג'יין. נשיא ננו דיימנשן ארה"ב, סיימון פריד, אמר שהתוסף פותח כדי לספק מענה לצורכי הלקוחות בתכנון אבות טיפוס מורכבים. פריד: "תוסף SOLIDWORKS ל-Pro 2020 DragonFly הוא הכלי הראשון בתעשייה המאפשר שילוב אובייקטיים בעלי צורה חופשית ותלת מימד של אלקטרוניקה". פתרונות הדפסת תלת המימד של ננו דיימנשן מאפשרים פיתוח של אובייקטים כגון סנסורים, אנטנות, מעגלים אלקטרוניים, צורות גיאומטריות מוליכות ועוד.

מכירת מדפסת שמינית ליצרנית PCB

בתוך כך, החברה דיווחה שאחת מ-10 מיצרניות ה-PCB הגדולות בעולם רכשה את מדפסת התלת מימד Pro 2020 DragonFly. מדובר בלקוח שהשתתף בתכנית הביטא של החברה, והתנסה בייצור ובניית אבות טיפוס באמצעות המדפסת. "מאז המעבר שביצענו מעבר מתוכנית הביטא שלנו למכירות מסחריות, אנו רואים ביקוש חזק למדפסת Pro 2020 DragonFly, במיוחד בחברות יצרניות, חברות בתחום הבטחון ומוסדות מחקר", אמר מנכ"ל החברה, עמית דרור.

זוהי מכירת המדפסת השמינית שעליה מדווחת ננו-דיימנשן באופן רשמי מאז התחילה לפני כמה חודשים בשיווק מסחרי של מדפסות ה-DragonFly2020 Pro. באנליזה שפירסמה חברת המחקר אדיסון בסוף 2016, במסגרת פרויקט שיזמה בורסת תל אביב לסיקור של חברות טכנולוגיה ישראליות, חזו האנליסטים של החברה כי ננו-דיימנשן צפויה לעבור ב-2018 לרווחיות ולהציג הכנסות שנתיות של 35.7 מיליון דולר ורווח תפעולי של 14.1 מיליון דולר.מניית החברה מגיבה הבוקר בחיוב בבורסת תל אביב להודעה ומטפסת בלמעלה מ-5%. שווי השוק של החברה עומד על 126 מיליון שקל.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה , תעשייה ישראלית