קבלנית הייצור הפיליפינית IMI נכנסת לישראל

14 פברואר, 2018

מדובר בשחקנית גלובלית חדשה בשוק הישראלי. ל-Techtime נודע שהחברה מעוניינת להתמקד בשלב הראשון בחברות ישראליות הפועלות בתחומי הרכב החכם והמיכשור הרפואי

IMI EMS

קבלנית שירותי הייצור וההרכבה הפיליפינית IMI, מתחילה לפעול בשוק הישראלי באמצעות משרד חדש שנפתח בימים אלה. המשרד מנוהל על-ידי אורנה גדאל, ומתחיל לפעול ממש בימים אלה. ל-Techtime נודע שהחברה מעוניינת להתמקד בשלב הראשון בחברות ישראליות הפועלות בתחומי תעשיית הרכב החכם ובתעשיית המיכשור הרפואי. מדובר בשחקנית גלובלית חדשה בשוק הישראלי, אשר מתמודדת על הסכמי ייצור המועברים כיום לסין. 

חברת Integrated Micro-Electronics Inc – IMI הפיליפינית הינה ענקית ייצור המתחרה בקבלניות הייצור הסיניות ונחשבת לחברת ה-EMS ה-20 בגודלה בעולם במונחי מכירות. היא נמצאת בשליטת תאגיד Ayala הפיליפיני המחזיק ביותר מ-50% ממניותיה, ומעסיקה כיום כ-15,000 עובדים ב-20 מפעלי ייצור הפועלים בסין, בפיליפינים, בארצות הברית, במקסיקו, בבולגריה ובצ'כיה. בנוסף, היא מפעילה שני מתקני ייצור בתקני חלל בבריטניה. בנוסף להרכבות אלקטרוניות החברה מפעילה קווי ייצור והרכבה מכניים, הכוללת פלסטיקה ומתכת, גם לכמויות קטנות מאוד וגם לכמויות גדולות מאוד.

חברת IMI פיתחה שיטת עבודה ייחודית המאפשרת לה לפעול גם כחברת השמת עובדים וגם כקבלנית ייצור אלקטרוני. במתכונת ההשמה היא מאפשרת ללקוחות להביא אל המתקנים שלה מכונות ויידע, כאשר היא מנהלת עבורם את השטח ואת העובדים. במתכונת הזאת, עובדות במתקנים שלה חברות כמו וישיי ואון סמי. המתכונת השנייה היא מתכונת קלאסית של שירותי ייצור והרכבה, החל ממתן שירותי השמה, שירותי ייצור מלאים, ועד פרוייקטים מלאים של ייצור והרכבת המוצרים, כולל רכש, לוגיסטיקה ותמיכה בלקוחות לאחר המכירה (After Sale Support), באמצעות צוות של 200 מהנדסי תמיכה.

סיוע בתכנון לייצוריות

החברה מציעה לשוק הישראלי ולשוק חברות הסטארט-אפ, גם שירות של הבאת המוצר אל קו ייצור (New Product Introduction). השירות הזה כולל ייצור בכמויות קטנות מאוד וקבלת שירות של מיטוב התכנון לייצוריות (Design for Manufaturability) ממחלקת ה-DFM של החברה, המעסיקה כ-200 מהנדסים המבצעים בדיקת תכנון ותכנוני השלמה ללקוחות.

בתקופה האחרונה החברה נמצאת בצמיחה. בשנת 2017 הסתכמו מכירותיה של IMI בכ-1.1 מיליארד דור, בהשוואה ל-843 מיליון דולר בשנת 2016. בשנת 2017 החברה זכתה בחוזי ייצור חדשים בהיקף של 314 מיליון דולר, שמתוכם 58% היו בתחום הרכב החכם: ממצלמות וחיישני ADAS, ועד למערכות בקרה של טעינה ברכב חשמלי מערכות בקרה למנגנוני הרכב, מערכות בידור ומידע ממונעות ועוד. בין השאר היא מייצרת מצלמות עבור המכונית החכמה של חברת טסלה. 

לאתר החברה: www.global-imi.com

מנהלת משרד IMI בישראל: אורנה גדאל, 050-5340081, 09-7934886, [email protected]

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: ייצור וקבלנות משנה