אינטל הכריזה על שורה של מינויים באינטל ישראל

14 פברואר, 2018

אורי פרנק, אבנר גורן ושי רובין מונו לסגני נשיא באינטל ישראל. דוד לוי, עדי יועז ועופרי וקסלר יקבלו מעמד של עמית

אינטל העולמית (Intel) הודיעה היום (שלישי) על מינויים של אורי פרנק, אבנר גורן ושי רובין לסגני נשיא באינטל ישראל. בנוסף, ענקית הטכנולוגיה הכריזה כי דוד לוי, עדי יועז ועופרי וקסלר יקבלו מעמד של עמית (Fellow), הדרגה הבכירה ביותר של מהנדסים ואנשי פיתוח בחברה – דרגה המקבילה לסגני נשיא.

אורי פרנק

פרנק הוא סגן נשיא ומנהל בקבוצת תכנון ופיתוח של שבבי העתיד של אינטל. הוא מנהל כיום את משפחת מעבדי הדור הבא של אינטל למחשבים אישיים ולפתרונות בינה מלאכותית. הוא הצטרף לאינטל לפני 20 שנה, מילא תפקידי ניהול בכירים בארץ ובחו"ל ובעל תואר ראשון ושני בהנדסת חשמל מהטכניון.

רובין הוא סגן נשיא ומנהל אתר הייצור באריזונה. הוא הצטרף לאינטל לפני 21 שנה, מילא תפקידי ניהול במפעלים בישראל, באריזונה ובניו-מקסיקו. רובין הוא בעל תואר ד"ר לכימיה מהאוניברסיטה העברית ופוסט דוקטורט מהמעבדות הלאומיות בלוס אלמוס שבניו-מקסיקו.

גורן מונה לסגן נשיא ומנהל קבוצת הארכיטקטורות למעבדי ה-PC ומעבדי ה-IOT באינטל העולמית. קבוצת הארכיטקטורות שאבנר מוביל מגדירה שבבים לתחום המחשוב השולחני, למחשבים ניידים ונישאים, לשוק הרכב, לשוק התעשייתי ולשוק האינטרנט של הדברים. בעברו גורן ביצע תפקידים בכירים בחברת טקסס אינסטרומנטס והיה אחראי על פיתוח מעבדי הסלולר של החברה.

אבנר גורן

העמיתים הטכניים החדשים מצטרפים לקבוצה ייחודית, המונה כמה עשרות בודדות של עובדים באינטל העולמית, ומהווה את חוד החנית הטכנולוגי למגוון הטכנולוגיות של אינטל ועוזרים לחברה לעצב את העתיד התחומי מחשוב, בינה מלאכותית, תקשורת ועוד.

דוד לוי הוא מנהל קבוצת הטכנולוגיה בארגון הפיתוח של המחשבים האישיים. הוא אחראי על התיאום בין הגדרת יעדי המוצר, מאפייני תהליך היצור, ויכולות התכנון.

עדי יועז הוא הארכיטקט הראשי של ליבת העיבוד המרכזית של אינטל, ה-CPU Core. הוא מוביל את ההגדרה של ליבות מעבדי העתיד המשמשים בקשת רחבה של מוצרים.

שי רובין

וקסלר הא המוביל הישראלי של ארכיטקטורת החומרה של אינטל בנושא בינה מלאכותית. בשנה שעברה הקימה אינטל בישראל מרכז פעילות בנושא בינה מלאכותית במסגרתה פועלות קבוצות חומרה ותוכנה להקים קו מוצרים חדש ויעודי בנושא.

 

 

 

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים