פוג'יטסו תפיץ בצפון אמריקה את רשתות התמסורת של סרגון

21 פברואר, 2018

פוג'יטסו תשלב את פלטפורמת ה-FibeAir IP-20 של סרגון בסל הפתרונות שהיא מציעה לספקיות של רשתות אלחוטיות בצפון אמריקה.בשנת 2017 הסתכמו הכנסות סרגון ב-332 מיליון דולר

חברת סרגון (Ceragon), המספקת רשתות תמסורת אלחוטית (Wireless Backhaul), חתמה על הסכם הפצה עם חברת פוג'יטסו נטוורקס (Fujitsu Networks), שבמסגרתו תמכור פוג'יטסו את פתרונות רשתות התמסורת האלחוטית של סרגון ללקוחותיה בצפון אמריקה. במסגרת ההסכם בין שתי החברות, פוג'יטסו נטוורקס תכליל בפורטפוליו הפתרונות המקיפים שהיא מציעה לספקיות רשתות אלחוטיות בצפון אמריקה את פלטפורמת התמסורת האלחוטית  FibeAir IP-20 של סרגון, המאפשרת למפעילות תקשורת להרחיב את קיבולת הרשת שלהן על ידי ניצול יעיל יותר של ספקטרום התדרים ולשדרג אותו לתשתית הדור הבא.

המטרה של פוג'יטסו היא להציע לספקיות תקשורת בצפון אמריקה פתרונות turnkey מקיפים הכוללים תכנון, הקמה, תפעול ותחזוקה. בפוג'יטסו ציינו כי פלטפורמת ה-FibeAir IP-20 של סרגון משתלבת מבחינה אסטרטגית בתוכנית NetMod של החברה, שבמסגרתה היא מציעה לחברות תקשורת סל פתרונות במטרה לסייע להן להחליף ציוד מיושן ולשפר את אמינות הרשת, הקיבולת והביצועים, ולהכשיר את הרשת לשירותי הדור הבא.

כרטיס כניסה לשוק בצפון אמריקה

עבור סרגון, שנסחרת בנסד"ק לפי שווי שוק של 215 מיליון דולר, מדובר בהסכם הפצה אסטרטגי אשר עשוי לסלול לה דרך לשוק בצפון אמריקה, שמהווה נתח מצומצם יחסית בהכנסות של סרגון. פוג'יטסו נטוורקס, חברת בת של תאגיד הטכנולוגיה היפני פוג'יטסו, היא יצרנית ציוד רשת הפועלת בארצות הברית ומציעה פתרונות בתחום הטכנולוגיה הקווית, האלחוטית והתוכנה ומתמחה בתחום השירותים הרב-ערוציים ואספקת פתרונות אינטגרציה ורשת ניהול מותאמים אישית מקצה לקצה.

עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון. אמר שמדובר בשיתוף פעולה אסטרטגי לסרגון, אשר יאפשר לוחברה להמשיך ולהרחיב את נוכחותה בצפון אמריקה ולפנות למגוון רחב יותר של לקוחות. "בשילוב פלטפורמת פתרונות ה-IP-20 שלנו בפורטפוליו הפתרונות שלהם, יכולה כעת פוג'יטסו לספק פתרונות רשת תמסורת אלחוטית כך שיפתרו בצורה הטובה ביותר את האתגרים של הספקיות בצפון אמריקה, וייתנו מענה לאתגרי קיבולת, גישה, זמינות והרכשת אתרי ממסר".

בשנת 2017 הסתכמו הכנסות של סרגון ב-332 מיליון דולר, גידול של 13.1% לעומת 2016. הרווח הנקי גדל ב-36.1% ל-15.6 מיליון דולר. שוקי המפתח העיקריים של החברה הם הודו, שהיוותה ב-2017 כ-39% מהמכירות, ואמריקה הלטינית, שהיתה אחראית לכ-18% מהמכירות.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: תקשורת אלחוטית