מיזוג בתעשיית ה-3D בישראל: מפעיל רכשה את Easy3D

19 מרץ, 2018

מנכ"ל מפעיל, רז דרבי, אמר שהפעילות של Easy3D תתמזג בתוך מפעיל. "המיזוג מגיע לאחר שבתחילת השנה השקנו לראשונה בישראל את מדפסת התלת מימד HP Jet Fusion 3D, הנחשבת לפורצת דרך"

Industrial 3D Printing

שתי חברות ישראליות המפיצות מדפסות תלת מימד החליטו להתמזג: חברת מפעיל חתמה על הסכם לרכישת חברת Easy3D ומיזוג פעילות התלת מימד של החברות. חברת Easy3D משווקת ומוכרת מדפסות תלת ממד וסורקים תלת מימדיים לתחום החינוך, ההנדסה, הרפואה ואדריכלות מזה 6 שנים. היא היתה מהראשונות שייבאו לישראל את טכנולוגיית ההדפסה בתלת מימד השולחנית. בין השאר היא מפיצה בישראל את המדפסות של UP ו-AXIOM.

חברת מפעיל הוקמה לפני 75 שנה ומתמחה בהטמעה ושירות של מוצרים טכנולוגיים מתקדמים בתחומי ההדפסה והמחשוב. היא מפיצה בישראל מערכות הדפסה בתלת מימד של HP Ultimaker ו-DWS, המשמות לייצור אבות טיפוס ועד ייצור בסדרות קצרות. בעקבות המיזוג, היא תפיץ גם סורקי תלת מימד מקצועיים של חברת NIKON. מנכ"ל מפעיל, רז דרבי, אמר שהפעילות של Easy3D תתמזג בתוך מפעיל. "המיזוג מגיע לאחר שבתחילת השנה השקנו לראשונה בישראל את מדפסת התלת מימד HP Jet Fusion 3D, הנחשבת לפורצת דרך בתחומה״.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: 3D-Printing , שיווק והפצה