אלביט רכשה את Universal Avionics תמורת 120 מיליון דולר

11 אפריל, 2018

נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות, בצלאל מכליס, אמר שתחום האוויוניקה האזרחית הפך למנוע צמיחה מרכזי של אלביט. יוניברסל אוויוניקס תמשיך לפעול כחברה עצמאית הנמצאת בבעלות אלביט

Elbit Civil Avionics

חברת אלביט מערכות (Elbit) הודיעה היום על השלמת העיסקה לרכישת כל הנכסים והפעילויות של חברת Universal Avionics האמריקאית תמורת כ-120 מיליון דולר. חברת יוניברסל פועלת במספר אתרים ברחבי ארה"ב, והמטה שלה ממוקם בטוסון, אריזונה. היא מפתחת ומייצרת מערכות אוויוניקה אזרחיות עבור מגוון רחב של מטוסים ומסוקים, חדשים ומושבחים.

הפתרונות של Avionics Universal כוללים מערכות ניהול טיסה, מערכות תצוגה, מערכות תקשורת, פתרונות קוקפיט שלמים ומערכות נוספות בתחום האוויוניקה האזרחית. אלביט מסרה שהמוצרים של יוניברסל משלימים את קווי המוצר שלה בתחום האוויוניקה האזרחית, במיוחד מערכות לראייה מוגברת בטיסה (Enhanced Flight Vision Systems), ומוצרי התצוגה העילית (Head-Up Display). העיסקה תרחיב את פורטפוליו המוצרים של אלביט ותאפשר לה לספק פתרונות קוקפיט מקצה-לקצה, הן ליצרניות מטוסים אזרחיים והן ללקוחות שבבעלותם מטוסים אזרחיים.

חברת Universal Avionics תמשיך לפעול כחברה עצמאית בבעלות אלביט, תחת השם הקיים ובאמצעות צוות העובדים הקיים. נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות, בצלאל מכליס, אמר שהתחום האזרחי של ראייה מוגברת בטיסה והתצוגה העילית במטוסים, הפך למנוע צמיחה מרכזי של אלביט. "אלביט ויוניברסל אוויוניקס חולקות DNA דומה של חדשנות. הפורטפוליו המשולב שלנו יוצר סינרגיה שתחזק את המיצוב התחרותי שלנו בתחום התעופה האזרחית".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תעופה וביטחון