א.פ איכות רכשה 3 מדפסות הלחמה של GKG הסינית

7 מאי, 2018

החברה מטירת הכרמל מפעילה ארבעה קווי SMT המתבססים על 8 מכונות של סמסונג. היא התקינה את מדפסות G-Titan שזכו בפרס החדשנות בפרודוקטרוניקה 2017, ומשולבות כיום בקווי הייצור של אייפון 8 ו-10 אצל פוקסקון

קבלנית הייצור האלקטרוני מטירת הכרמל, א.פ. איכות (AP Quality), רכשה שלוש מדפסות הלחמה מדגם G-Titan של חברת GKG Precision Machine ממחוז גואנדונג שבסין. מדפסות G-Titan זכו בפרס החדשנות בתערוכת פרודוקטרוניקה 2017 שנערכה במינכן, ונמצאות בשימוש נרחב בחברת פוקסקון, שבה הן מותקנות בקווים המייצרים את כל מכשירי אייפון 8 ואייפון 10. כיום החברה מייצרת את מדפסות ההלחמה בקצב של 500 מדפסות בחודש.

מדפסת G-Titan נחשבת למהירה מאוד ובעלת זמן מחזור של כ-8.5 שניות ברמת דיוק של ±10 מיקרון ב-6 סיגמה. המדפסת מצויידת בהזנת משחה אוטומטית מצנצנת סטנדרטית של 500 גרם, גליל המשחה נמדד באמצעות לייזר והמכונה מוסיפה משחה על-פי הצורך כדי למנוע בעיות של חוסר משחה בשלב ההלחמה. המערכת כוללת מספר אמצעי בקרת איכות, דוגמת מצלמת CCD הפועלת בצירי X ו-Y ומערכת Quality Print Control לבדיקה רציפה של פתחי הסטנסיל. במידה והם סתומים, מופעלת אוטומטית מערכת הניקוי המשולבת במדפסת. למדפסת אפשרות דפינת מעגלים מהצד ומלמעלה והן בעזרת ואקום.

מנכ"ל חברת א.פ איכות, אבי עובדיה, אמר שהרכישה תשפר את האיכות של הייצור בחברה. לחברת א.פ איכות יש ארבעה קווי SMT המתבססים על 8 מכונות השמה של סמסונג. בנוסף לשירותי ייצור והרכבות אלקטרוניות, החברה מספקת גם שירותי תיקוני כרטיסים הכולל עדכון כרטיסים והחלפות רכיבים לפי דרישה. א.פ איכות הוקמה בשנת 1994 וכיום היא מעסיקה כ-50 עובדים. בין לקוחותיה: אלביט, אינסייטק, פיליפס, מארוול ואינטל.

מדפסות G-Titan נמכרות בארה"ב ובאירופה תחת הלוגו של חברת JUKI היפנית. בישראל נעשים השיווק והתמיכה באמצעות חברת ASI Technologies שבבעלות קובי ונטורה.

למידע נוסף: www.asi-tech.co.il

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות