קווליטסט רוכשת את חטיבת בדיקות התוכנה של Orasi

17 מאי, 2018

החברה הישראלית, שביצעה כ-10 רכישות מאז 2006, תכפיל בעקבות הרכישה את פעילותה בשוק האמריקני. סכום הרכישה מוערך ב-35 מיליון דול

חברת קווליטסט (QualiTest) הישראלית ממשיכה במסע הרכישות שלה. קווליטסט הודיעה היום על רכישת חטיבת בדיקות התכנה של חברת Orasi האמריקנית. על פי פרסום ב"גלובס", סכום הרכישה מוערך ב-35 מיליון שקל.

רכישת החטיבה תכפיל את נוכחותה של QualiTest בשוק האמריקאי ותביא עימה לקוחות בינלאומיים ענקיים. הלקוחות החדשים שיצטרפו ייהנו מפתרונות בדיקה ואבטחת האיכות שמעניקים יותר מ-3000 עובדי QualiTest בארה"ב ובעולם כולו. במקביל, הלקוחות הקיימים של QualiTest יקבלו גישה לפתרונות הבדיקה של חברת Orasi המספקת בדיקות תוכנה מקיפות באמצעות שירותי בדיקה אוטומטיים מובילים בשוק: Chameleon , בנוסף לבדיקות ביצועים, בדיקות כיסוי, בדיקות מתמשכות, טכנולוגיות מובייל ועוד. בדיקות התוכנה יוטמעו בחברת QualiTest בארה"ב וימשכו בסיס לקוחות חזק שירוויח משילוב היכולות והטכנולוגיות.

אורסי מאטלנטה מספקת שירותי בדיקה אוטומטיים, כמו גם בדיקות ביצועים, בדיקות כיסוי, בדיקות מתמשכות, טכנולוגיות מובייל ועוד. רכישת החטיבה תכפיל את נוכחותה של QualiTest בשוק האמריקני.  מחלקת הבדיקות של אורסי תשמור על המבנה שלה, ותעבור לבעלות קווליטסט, על 300 עובדיה ולמעלה ממאה לקוחות.

חברת QualiTest מפתח-תקווה נחשבת לאחת מחברות בדיקת איכות תוכנה ו-Business Assurance הגדולות בעולם. החברה מפתחת פתרונות מותאמים לתחומים תעשייתיים כמו אלקטרוניקה, טלקום, בריאות, פיננסים, ביטחון, תעשייה ועוד. לחברה יותר מ-500 לקוחות. כיום היא מעסיקה כ-3,000 עובדים בישראל, ארה"ב, בריטניה והודו, מתוכם כ-1,500 בישראל.

הכנסותיה השנתיות של קווליטסט נאמדות בכ-240 מיליון דולר, ועל פי הצפי של החברה ההכנסות צפויות לגדול להיקף של כ-400-500 מיליון דולר ב-2020, בשנים האחרונות היא הרחיבה את מגוון השירותים באמצעות סדרת רכישות: ב-2012 היא רכשה את חברת הבדיקות ההולנדית Four Oaks, ב-2013 את חברת הבדיקות הבריטית TCL ובנובמבר 2016 את חברת Test Direct הבריטית. בחודש יולי 2017 היא רכשה את חברת בדיקות ה-SAP הבריטית Experior, ובפברואר האחרון רכשה את חברת Pytheus האמריקנית. בסך הכול ביצעה החברה כ-10 רכישות מאז 2006.

אייל זילברמן (בתמונה למעלה), מנכ"ל QualiTest אמר כי "המוניטין של מצוינות טכנולוגית המשולבת עם נוכחות חזקה בשוק האמריקאי יסייעו לנו להגדיל את בסיס הלקוחות בארה"ב ולספק ללקוחות הקיימים שלנו שירותי בדיקות משופרים ברמה הגבוהה בעולם. הרכישה היא מצב של Win-Win גם ל- QualiTestוגם ללקוחותינו בכל העולם".

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: מיזוגים ורכישות