פורסייט מכרה מערכת ראשונה – המנייה מזנקת

12 יוני, 2018

פורסייט הודיעה הבוקר על מכירה ראשונה של מערכת QuadSight לחטיבת המשאיות של יצרן רכב אירופי מוביל. "שביעות רצון הלקוח מהמערכת תוביל להזמנת רכש גדולה ולייצור סדרתי"

מנייתה של חברת פורסייט (ForeSight) מזנקת הבוקר בכ-30% במסחר בתל אביב, וזאת לאחר שהחברה דיווחה על מכירה ראשונה של אבטיפוס למערכת QuadSight, מערכת הראייה הממוחשבת החדשה שפורסייט השיקה בתחילת השנה. ה- QuadSightמיועדת לשוק הרכב החצי-אוטונומי והאוטונומי וכוללת 4 מצלמות המספקות ראייה תלת-מימדית ויכולת חישה מדויקת גם בתנאי ראות ירודים של חשיכה, גשם וערפל.

המערכת הראשונה הוזמנה על ידי חטיבת המשאיות של יצרן רכבים מהמובילים באירופה, לצורך הערכתה ובחינת ביצועיה על גבי המשאיות של היצרן. פורסייט מסרה כי ההכנסות ממכירת המערכת צפויות להגיע לעשרות אלפי דולר.י

המערכת הראשונה הוזמנה על-ידי חטיבת המשאיות של יצרן רכבים מהמובילים באירופה, לצורך הערכתה ובחינת ביצועיה על גבי המשאיות של היצרן. ההכנסות ממכירת המערכת צפויות להגיע לעשרות אלפי דולרים.

עוד ציינו בפורסייט כי העסקה תאפשר לחברה לקבל משוב חשוב מהלקוח ומלקוחות פוטנציאליים נוספים, לימוד המאפיינים והדרישות הרלוונטיות להם תוך ביצוע התאמה לצורכי הלקוח תוך פרק זמן קצר.

בפורסייט מקווים כי מכירת האבטיפוס תוביל לשיתופי פעולה מסחרים נרחבים יותר. "שביעות רצון הלקוח מהמערכת בסיום תהליך ההערכה צפויה להוביל להזמנת רכש גדולה ולייצור סדרתי על ידי יצרן הרכב של המערכות," נכתב בהודעת החברה.

נראה כי המכירה הראשונה מסמנת את תחילת שלב המסחור והחדירה לשוק הרכב העולמי: "בכוונת החברה להרחיב את המודעות לפתרונות הייחודיים של פורסייט, לפנות ללקוחות פוטנציאליים ולהרחיב את נוכחותה אצל יצרני הרכב וספקי המשנה, על ידי מכירת מערכות אבטיפוס נוספות."

מדמה את הראייה האנושית

ה- QuadSightמשלבת 4 מצלמות אשר מוצבות בקדמת הרכב – 2 מצלמות אינפרא-אדום ו-2 מצלמות אור נראה – ונועדו לספק יכולת ראייה סטריאוסקופית (תלת-מימדית), המדמות את אופן הראייה של העין האנושית. המערכת משתמשת באלגוריתמים מתקדמים המבצעים היתוך של המידע הנקלט באמצעות ארבע המצלמות לכדי תמונה תלת-מימדית דינמית של הסביבה החיצונית. לשם השוואה, המערכת הנוכחית של פורסייט, ה-Eyes-On, המיועדת למערכות סיוע לנהג (ADAS), כוללת רק שתי מצלמות וידאו.

על פי החברה, ה-QuadSight נועדה לאפשר יכולת גילוי מכשולים המתקרבת ל-100%, תוך מזעור התרעות שווא. היתרון המשמעותי של המערכת על פני מערכות קיימות היא יכולתה לספק תמונה מהימנה ומדויקת בכל תנאי מזג אוויר או תאורה, לרבות תנאים ירודים של חשיכה מוחלטת, גשם, ערפל וסינוור. המערכת הינה בעלת טווח של עד 150 מטר ומסוגלת לזהות אובייקטים קטנים בגודל של 35X25 ס"מ עד מרחק של 100 מטר. בפורסייט מאמינים כי מערכת ה-QuadSight הינה מערכת הראייה הממוחשבת המדויקת ביותר בתעשייה עבור כלי רכב חצי-אוטונומיים ואוטונומיים.

 

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , רכב אוטונומי

פורסם בתגיות: פורסייט