סמינר Keysight למדידות בתחום הגלים המילימטריים

17 יוני, 2018

הסמינר תובנות במדידת גלים מילימטריים יימשך יום שלם ויתקיים ביום ה', 12 ביולי 2018, במרכז מגמות בקרית אריה, פתח תקווה

חברת Keysight Technologies תקיים בחודש הבא בישראל סמינר בתחום אתגרי התכנון והמדידות של מערכות אלחוטיות בתחום הגלים המילימטריים והגלים הסנטימטריים. הדור הבא של מערכות אלחוטיות כגון תקשורת סלולרית מהדור החמישי (5G), מערכות מכ"ם צבאיות ומערכות מכ"ם לכלי-רכב, תקן WiGig גרסה  IEEE 802.11ad וההצעה החדשה יותר IEEE 802.11ay, כולם מתמקדים במגוון של יכולות חדשות, כולל רוחב פס גבוה יותר, מכשירים מחוברים יותר, זמן תגובה מהיר וכיסוי טוב יותר.

כדי לספק מענה לדרישות רוחב הפס, התעשייה בוחנת את השימוש בתדרים הגבוהים של גלים סנטימטריים וגלים מילימטריים, שבהם קיים ספקטרום זמין יותר. בהשוואה לשימוש ברוחב הפס המסורתי בתקשורת הסלולרית, שהוא קטן מ-6GHz, השימוש ברוחבי פס של מאות ג'יגהרץ מחייב שימוש ברכיבים חדשים בעלי עמידות פיסית גבוהה יותר כדי להשיג את הביצועים הדרושים. טכניקות המדידה המשמשות למדידת ביצועי ה-RF של המוצרים החדשים דורשות גם הן בחינה מעמיקה.

סמינר תובנות במדידת גלים מילימטריים (Millimeter-wave Measurement Insights) של חברת קיסייט, יוקדש לעקרונות הבסיסיים של טכנולוגיות גלים סנטימטריים וגלים מילימטריים (cm & mmWave) מנקודות המבט של ספקטרום, אורך גל ורוחב פס. במסגרתו ייבחנו אתגרי התכנון והמדידה ויוצגו דוגמאות כיצד ניתן להתמודד איתם.

הסמינר ייימשך יום שלם ויתקיים ביום ה', 12 ביולי 2018, במרכז מגמות בקרית אריה, פתח תקווה.

למידע נוסף ורישום: Millimeter-wave Measurement Insights

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , חדשות , תקשורת אלחוטית