Keysight: פתרון בדיקה למערכות מבוססות DDR5 ו-LPDDR5

25 יוני, 2018

החברה פיתחה תוכנה ופרוטוקול בדיקה המאפשרים, באמצעות הנתח הלוגי Keysight U4164A, לבצע תפיסה וניתוח בזמן אמת של האותות העוברים בין המעבד לבין רכיבי הזיכרון המהירים

חברת קיסייט (Keysight Technologies) הכריזה על פתרונות חדשים לאימות התכנון וניפוי שגיאות (Debug) במערכות הכוללות את רכיבי הזיכרון החדשים DDR5 ו-LPDDR5. החברה פיתחה את חבילת פרוטוקולי הבדיקה Protocol Debug and Validation, אשר ביחד עם הנתח הלוגי Keysight U4164A Logic Analyzer (בתמונה למעלה), מאפשרים למתכנני ציודי חומרה דוגמת שרתים ארגוניים, מכשירי מובייל וציוד אלחוטי בעל ביצועים גבוהים, לבדוק את המערכות המבוססות על שימוש ברכיבי הזיכרון המהירים DDR5 ו-LPDDR5.

אחד משוקי היעד המרכזיים של הפתרון החדש הוא מערכות הדור החמישי. האימוץ התעשייתי של תקן 5G New Radio מחייב שימוש חומרה המעבירה מידע במהירות גבוהה מאוד, אולם שומרת על צריכת הספק נמוכה. זכרונות DDR5 ו-LPDDR5 מאפשר העברת מידע ברוחב פס גבוה יותר וברמת הביצועים הנדרשת בדור הבא של שרתי ענן אשר יתמכו בשימושי הדור החמישי. הפתרונות החדשים של קיסייט מיועדים לספק יכולת בדיקה מדוקדקת של תעבורת הנתונים במערכות מבוססות DDR5 או LPDDR5 באמצעות תפיסה וניתוח בזמן אמת של האותות העוברים בין המעבד לבין הזיכרון.

הפתרון כולל גם את תוכנת DDR5 Analysis and Compliance Validation אשר ניתן להריץ אותה בשילוב עם הנתח הלוגי U4164 ועם DDR5 Interposers. סגן נשיא ומנהל תחום אבזרים אלחוטיים וטלקום בחברת קיסייט, קאילאש נאראיאנאן, אמר שמכשירים ויישומי ענן קריטיים מחייבים שימוש טכנולוגיות מבוססות DDR5. "הפתרונות שלנו לבדיקה ולתיקון באגים במערכות מבוססות DDR5 ו-LPDDR5 מאפשרים להאיץ את החדשנות בדור הבא של המכשירים ולענות לצורכי הדור החמישי".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ציוד בדיקה