מכירות KLA Tencor ב-2018 הסתכמו בכ-4 מיליארד דולר

31 יולי, 2018

החברה מעסיקה כ-530 עובדים במרכז פיתווח וייצור במגדל העמק. במרץ השנה היא חתמה על הסכם לרכישת אורבוטק מיבנה תמורת 3.4 מיליארד דולר

חברת KLA-Tencor דיווחה שמכירותיה ברבעון האחרון של שנת הכספים 2018, שהסתיימה ביוני, הסתכמו ב-1,070 מיליון דולר וברווח של 349 מיליון דולר. בסך הכל, החברה הגיעה להיקף מכירות שנתי של 4 מיליארד דולר ורווח של 802 מיליון דולר. ריק וואלאס, נשיא ומנכ״ל KLA-Tencor אמר שזו התוצאה הרבעונית השנייה בהיקפה בהיסטוריה של החברה. "קבענו הרבעון שיא חדש באספקת מוצרים לשוק. הנתונים המרשימים משקפים את החשיבות האסטרטגית של מדידה, בקרה ומטרולוגיה בהיותן טכנולוגיות המאפשרות את המשך הצמיחה של שוק שבבי הזיכרון והמעבדים״.

חברת KLA-Tencor  מייצרת פתרונות למדידה ובקרה של ייצור של שבבים. השלוחה הישראלית של החברה ממוקמת במגדל העמק ומעסיקה כ-530 עובדים. ממשיך במגמת הגידול שלו ומגייס בוגרי מוסדות אקדמיים מצטיינים, מדענים ומהנדסים מובילים שישתלבו בצוותי הפיתוח. בחודש מרץ השנה חתמה KLA על הסכם לרכישת חברת אורבוטק (Orbotech) מיבנה בעיסקה משולבת של מזומן ומניות בהיקף כולל של כ-3.4 מיליארד דולר. העיסקה מגדילה את שוק היעד של KLA בכ-2.5 מיליארד דולר, וצפויה להסתיים לפני סוף 2018.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ציוד בדיקה