רשת מתחמי העבודה BE ALL פותחת מתחם נוסף בתל-אביב

12 אוגוסט, 2018

לאחר שהקימה שני מתחמים, בגבעתיים ובשדרות יגאל אלון, רשת מתחמי העבודה צפויה לפתוח החודש מתחם נוסף ברחוב ארלוזורוב בתל-אביב, במטרה לאכלס כ-400 אנשי הייטק בלב העיר

בתמונה למעלה: הכניסה למתחם BE ALL במגדל אלון

רשת מתחמי העבודה המשותפים BE ALL נמצאת בתנופת התרחבות מואצת, ומתכננת להרחיב את המתחם הקיים בשד' יגאל אלון בתל אביב למתחם של 7 קומות, ועד סוף החודש לפתוח מתחם נוסף בבניין שקל ברחוב ארלוזורוב בתל-אביב. מדובר ברשת מתחמים חדשה שהוקמה רק לא מזמן ונמצאת בבעלות נס שובל, הבעלים של חברת הנדל"ן שובל ניהול והשקעות בע"מ. המתחם הראשון הוקם לפני כשנה במגדל השחר בגבעתיים. הוא תופס שתי קומות וכולל כ-500 עובדים (המוגדרים ברשת כ"חברים").

בינואר 2018 נפתח מתחם בתל אביב, במגדל אלון. החברה שיריינה 7 קומות ועד היום הוא מילא את ארבע הקומות הראשונות ומכיל כיום כ-1,000 חברים. בשבועות הקרובים החברה מתכננת לפתוח שלוש קומות נוספות, המיועדות בעיקר לחברות גדולות יותר. במקביל, עד סוף החודש החברה מתכננת לפתוח את המתחם השלישי בבניין שקל, אשר יהיה בעל תפוסה של כ-400 חברים. בביקור של Techtime באתר BE ALL במגדל אלון, סיפרה סגנית המנכ"ל, אסתאר בר, שהמודל של החברה מבוסס על בניית סביבה עיתרת טכנולוגיה ואספקת שירותים המבוססים על קהילת החברים המשותפת באתרים.

כך למשל, המתחם כולל מערכות זיהוי פנים המאפשרות פיתחת דלתות אטוטומטיות לחברים בלא צורך במפתחות, שימוש בחומרי בידוד מיוחדים המאפשרים סביבת משרדים שקטה, ותשתית לפעילות מגוונת, דוגמת חדרי ישיבות, אולם אירועים, חדרים זעירים לשיחות טלפון שקטות ופרטיות. "אנחנו בונים מגוון של שירותים לחברות, החל משירותי ניהול וכלה בשירותי ייעוץ משפטיים וטכנולוגיים. למשל אסופת מסמכים לחברות מתחילות המאפשרת להן להתחיל ולפעול תוך חיסכון גדולות מאוד בהוצאות לעורכי דין. בנוסף, יש לנו אתר פנימי הפתוח רק בפני החברים, אשר חושף אותם בפני שותפים ולקוחות פוטניצאליים מתוך המתחמים עצמם".

המתחם החדש ברחוב ארלוזורוב 111 בתל-אביב הוקם בהשקעה של כ-12 מיליון שקל. הוא יתפרש על פני שתי קומות בשטח של כ-2,500 מ"ר, בנוסף למרפסת גג בגודל של כ-700 מ"ר. במתחם יהיו כמה עשרות משרדים בגדלים שונים וכ-450 עמדות עבודה, 10 חדרי ישיבות, חלל שיתופי, מתחם מזון ועוד. המתחם כולל מערכות זיהוי פנים, מערכת לנעילת דלתות, הפרדה אקוסטית כפולה המצמצמת 80% מרעשי הרקע, תאורה חכמה המותאמת אוטומטית לשינויי האור לאורך היום, שולחנות מתכווננים המאפשרים מעבר מישיבה לעמידה בלחיצת כפתור, חיבור לאינטרנט סופר-מהיר על סיבים אופטיים, ועוד.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות

פורסם בתגיות: סטארט-אפ