טקטרוניקס הרחיבה את משפחת נתחי הספקטרום RSA500

22 אוגוסט, 2018

הכריזה על הנתחים החדשים RSA513A לתדרי 13GHz, ו-RSA518A לתדרי 18GHz. נתחי הספקטרום זמן-אמת מופיעים במארז נייד ומוקשח שניתן להתחבר אליו באמצעות USB.

חברת טקטרוניקס (Tektronix) הרחיבה את ביצועי משפחת נתחי הספקטרום RSA500 עם תוספת של שני נתחים חדשים,  RSA513A לתדרי 13GHz, ו-RSA518A לתדרי 18GHz. משפחת RSA500 היא קבוצה של נתחי ספקטרום זמן-אמת המופיעים במארז נייד ומוקשח שניתן להתחבר אליו באמצעות USB.

הם מיועדים לביצוע מדידות שטח מדוייקות, כמו למשל מדידות Ku של מערכות מכ"ם, בדיקת תחנות בסיס 5G LTE וביצוע מדידות של ציוד צבאי של נזקי קרינה (RADHAZ) או מדידות של רמת הדממת האלחוט (EMCON) בציוד. המכשיר מאפשר לשדר את נתוני ה-I & Q אל מחשב חיצוני לצורך ניתוח התיפקוד של הציוד האלחוטי. הוא מקליט את הנתונים שאסף ומאפשר להריץ אותם מחדש לצורך ניתוח התוצאות.

משפחת נתחי הספקטרום RSA500 מספקת רוחב פס של 40MHz בזמן-אמת. המכשירים מנוהלים באמצעות תוכנת SignalVu, אשר אחראית על ניהול כל נתחי הספקטרום זמן אמת של טקטרוניקס. החברה הגדירה 26 תוספות מיוחדות לתוכנה, אשר מכסות את תחומי ניתוח האפיון, ניתוח פולסים, Bluetooth 5 וניתוח אותות תקשורת מסחריים. כדי להקל על ניתוח ועיבוד מדידות השטח, המכשיר כולל מפה ו-GPS פנימיים, הממקמים את המדידות בנקודה הגיאוגרפית המדוייקת ומקילים על ניתוח התוצאות.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ציוד בדיקה

פורסם בתגיות: TEKTRONIX