Keysight הכריזה על סדרת האוסילוסקופים Infiniium UXR

16 אוקטובר, 2018

סדרת UXR תומכת ברוחב פס אנלוגי אמיתי של עד 110GHz ברזולוציה של 10bit. היא מותאמת לפיתוח טכנולוגיות חדשות כמו 5G ,RF, תקשורת לוויינים, מוצרים צבאיים, תקשורת אופטית ועוד

חברת קיסייט (Keysight Technologies) הכריזה על סדרה חדשה של אוסילוסקופים בשם Infiniium UXR, המיועדת לספק יכולות גבוהות של מהימנות אות (signal integrity), ותאימות לדרישות הפיתוח של טכנולוגיות חדשות. הסדרה כוללת מגוון דגמים בעלי רוחב פס אנלוגי אמיתי בטווח המתחיל ב-3GHz ומגיע עד ל-110GHz. סדרת Infiniium UXR מאפשרת למהנדסים העוסקים בפיתוח טכנולוגיות הדורשות מהירויות גבוהות לבצע העברת מידע טורית (serial) או אופטית (optical), ליצור במהירות דגמים חדשים ולהפחית את זמני ההגעה לשוק (time to market) של פיתוחים חדשים.

"דור חדש של פתרונות בדיקה ומדידה"

הסדרה מספקת את רמת הביצועים הגבוהה הדרושה למהנדסים ומעצבים העובדים על פתרונות DDR, USB, PCIe או טכנולוגיות מתקדמות כמו PAM4, 5G, מערכות מכ"ם, תקשורת לוויינים, וטכנולוגיות אחרות מבוססות אופטיקה. "מערכות האלקטרוניקה והתקשורת נעשו מורכבות מאוד, ומצריכות דור חדש של פתרונות בדיקה ומדידה", אמר מנהל תחום תעשיות בדיקה ומדידה בחברת הייעוץ Frost & Sullivan, ג'סי קאוואזוס. "סדרת UXR החדשה מספקת מענה לצורך בהעברה מהירה של מידע ובאמצעים אופטיים, עם דגש על טכנולוגיות 5G, RF, ופתרונות המיועדים לתחומי החלל, התעופה והצבא".

דגימה של עד 256GSps לכל ערוץ

סדרת Keysight Infiniium UXR מספקת רזולוציה ורטיקלית של 10bit, קצב דגימה של עד 256GSps לכל ערוץ בדגמי 40GHz-110GHz וקצב דגימה של 128GSps לכל ערוץ בדגמי 13GHz-33GHz. האוסילוסקופ כולל עד ארבעה ערוצי רוחב פס מלאים עם ריצוד פנימי (Jitter) נמוך מ-35fs, אופציה למודול כיול עצמאי (factory calibration level), המאפשר מדידה מדויקת לאורך זמן מבלי להזדקק להוצאת היחידה לטיפול; וחומרה המבוססת על Keysight Indium Phosphide (InP) process המאפשרת רוחב פס רחב במיוחד ורצפת רעש נמוכה.

יכולות ביצועים של 64GBaud

ביחד עם האוסילוסקופ החדש, קיסייט על שני פתרונות נוספים, אשר ביחד פתרון שלם מקצה לקצה עבור PAM4 400G, 600G ומוצרים אופטיים. הפתרונות האלה כוללים את: N4391B Optical Modulation Analyzer, שהוא מכשיר קומפקטי מבוסס זמן אמת, שתוכנן להעברות מידע אופטית מורכבות ובדיקות Terabit, וכן המכשיר M8194A 120GSps Arbitrary Waveform Generator. זהו ה-AWG המהיר ביותר של קיסייט המביא יכולות ביצועים של 64GBaud, וסכימות רחבות פס.

"טכנולוגיות סייריאליות או אופטיות להעברת מידע במהירות ממשיכות להתקדם ודוחפות קדימה את גבולות המהירות והביצועים ככול שמתפתחות טכנולוגיות ה-Terabit והדור החמישי של טכנולוגיות סריאליות", אמר דייב סיפריאני, סגן נשיא ומנהל מרכז המצויינות לדיגיטל ופוטוניקה (Digital and Photonics Center of Excellence) בחברה. "סדרת האוסילוסקופים החדשה והאוסילוסקופים מבוססי OMA ו-AWG, מציעים למפתחי מוצרים מבוססי מהירויות גבוהות פתרון מקצה לקצה המאפשר לקדם במהירות את פיתוח הטכנולוגיה שלהם".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ציוד בדיקה