תעשיית האלקטרוניקה מתחילה לאמץ את ננו-דיימנשן

17 אוקטובר, 2018

אתמול דיווחה החברה על צפי לגידול משמעותי בהכנסות ברבעון השלישי, המלמד על אימוץ גובר של מדפסת התלת-מימד של החברה להדפסת PCB. היום דיוווחה החברה על הסכם הפצה נוסף בארצות הברית

הפעילות המסחרית של ננו-דיימנשן (Nano-Dimension) ממשיכה לצבור תאוצה. לאחר שאתמול דיווחה החברה, שפיתחה מדפסת תלת-מימד להדפסת מעגלים מודפסים (PCB), על צפי לגידול משמעותי בהכנסות ברבעון השלישי של השנה, הבוקר מודיעה החברה כי חתמה על הסכם עם מפיץ נוסף בארצות הברית, במטרה לתת מענה לביקוש הגובר לפיתרון החברה בתעשיית האלקטרוניקה. בעקבות שתי ההודעות החיוביות ביומיים האחרונים, מזנקת מניית החברה בבורסת תל אביב ושווי החברה מטפס ל-141 מיליון שקל.

היום הודיעה ננו-דיימנשן על חתימת הסכם הפצה עם חברת Accucode, אינטגרטורית של מערכות טכנולוגיות מקולורדו המציעה בין היתר שירותי הדפסה בתלת-מימד. Accucode נכללה שמונה פעמים ברשימת 555 החברות הפרטיות הצומחות ביותר בארצות הברית, ויש לה בסיס לקוחות מתעשיות התעופה והחלל, הביומד והרכב, תעשיות המהוות שווקי יעד של ננו-דיימנשן. לדברי ננו-דיימנשן, שיתוף הפעולה עם Accucode נועד כדי להשיג כיסוי ונוכחות משמעותיים בשוק ולספק מענה לביקוש הגובר בצפון אמריקה למדפסת החברה.

ננו-דיימנשן סימנה את השוק האמריקני כשוק מפתח עבור החברה, ובייחוד הסקטור הביטחוני, שבו נעשה שימוש הולך וגובר בטכנולוגיות של הדפסת תלת-מימד בתהליכי פיתוח. ננו-דיימנשן פועלת בארצות הברית באמצעות חברת-בת שמשרדיה בקליפורניה והיא חתמה על שיתופי פעולה עם מספר מפיצים בתחום. בחודש אפריל אף פתחה ננו-דיימנשן מרכז תצוגה, הדגמה והתנסות במשרדיה בקליפורניה להדגמת המדפסת בפני לקוחות פוטנציאליים והרחיבה את מערך השיווק והמכירות.

פיתרון ראשון מסוגו בתעשיית האלקטרוניקה

אתמול דיווחה ננו-דיימנשן על תוצאות מקדמיות לקראת פרסום דו"חותיה לרבעון השלישי של 2018. על פי צפי החברה, הכנסותיה ברבעון האחרון צפויות להסתכם ב- 1.6 מיליון דולר, וזאת בהשוואה ל-1.08 מיליון דולר ברבעון השני של השנה ו-140,000 דולר ברבעון המקביל אשתקד. בסיכום תשעת החודשים הראשונים של השנה, החברה צפויה לדווח על הכנסות של כ- 3.32 מיליון דולר, וזאת בהשוואה ל-414,000 דולר בתקופה המקבילה אשתקד. בחברה מציינים כי הגידול המשמעותי במכירות ברבעון השלישי נובעת מגידול במכירות מדפסות ללקוחות קצה כתוצאה מהתרחבות מערך ההפצה העולמי.

ננו-דיימנשן החלה לפני כשנה בשיווק מסחרי של מדפסת ה-DragonFly2020 Pro, המשמשת לבנייה של אבות טיפוס מאפשרת למהנדסים לייצר במהירות אב טיפוס רב שכבתי של מעגלים אלקטרוניים מודפסים ללא צורך לייצר את דגם האב טיפוס במיקור חוץ על ידי יצרן חיצוני, וכך לקצר את משך התהליך, להפחית עלויות ולשמור על הקניין הרוחני (IP). למעשה, מדובר במדפסת הראשונה והיחידה בשוק להדפסה בתלת-מימד של PCB, והצמיחה המשמעותית במכירותיה של ננו-דיימנשן בתחילת שלב המסחור מלמדת על ביקוש וצורך אמיתיים בתעשייה לפיתרון מסוג זה, והדבר בהחלט מעודד לגבי המשך צמיחתה של החברה.

עד כה דיווחה החברה לבורסה על מכירה של מספר דו-ספרתי של מדפסות, בין היתר למכוני מחקר, חברות אלקטרוניקה, חברות תעשייתיות וחברות בתחום הביטחוני.

 

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: 3D-Printing , דוחות רווח

פורסם בתגיות: ננו-דיימנשן