Keysight השיקה פתרון בדיקה למערכות מכ"ם ממונעות

30 אוקטובר, 2018

החברה תציג פורטפוליו פתרונות בדיקה וסימולציה המיועדות לתעשיית הרכב החכם בתערוכת AutonomousTech שתתקיים השבוע בגני התערוכה בתל אביב

חברת קיסייט (Keysight Technologies) הודיעה על פתרון בדיקה ומדידה חדש עבור עולם הרכב החכם בשם Keysight E8740A Automotive Radar Signal Analysis and Generation. הפתרון החדש מאפשר למפתחי מערכות תומכות נהיגה מבוססות מכ"ם לזהות בצורה פרואקטיבית תקלות אפשריות בממשק חיישני הרכב, כדי למנוע תאונות או תקלות מסכנות חיים.

מערכות תומכות נהיגה (Advanced Driver Assistance Systems) וכלי-רכב אוטונומיים תלויים בתקינות הפעולה של חיישנים רבים ומשובצי מכ"ם. ארגון Society of Automotive Engineers מעריך שרכב אוטונומי זקוק לכ-24 חיישנים משובצי מכ"ם. הפרעות הדדיות בין חיישנים יכולה להשפיע בצורה קריטית על אמינות מערכות המכ"ם, כך שגם טעות קטנה או התנהגות לא צפויה אחרת של המערכת יכולה להוביל למצב חירום בנהיגה או לתאונה.

הגרסא החדשה של Keysight E8740A שהותאמה לאנליזה ואמולציה של מערכות מכ"ם לרכב, מבוססת על פלטפורמת התוכנה PathWave של קיסייט, ועל טכנולוגיות נוספות. הפתרון מיועד לאפשר בדיקות של מערכות מכ"ם מבוססות RF ו-mmWave עוד בשלבי התכנון והפיתוח של המוצר.

קיסייט תציג את הפתרון החדש מתוצרתה, לצד פתרונות בדיקה, אמולציה וסימולציה נוספים עבור תעשיית הרכב, במהלך תערוכת AutonomousTech שתתקיים בגני התערוכה בתל אביב ביום ד', 312.10.2018, וביום ה', 1.11.2018.

"קיסייט מבינה שטכנולוגיה אמינה היא מרכיב מרכזי בהקטנת הסיכונים לתאונות דרכים, למנוע אבידות בנפש, ובסופו של היום להציל חיים", אמר זיגפריד גרוס, סגן נשיא ומנהל כללי של היחידה העסקית לתחום הרכב ואנרגיה בקיסייט. "זו הסיבה שקיסייט תמשיך להשקיע משאבים בתחום, במטרה לאפשר למפתחים להתגבר על בעיות בתחומי פיתוח המכ"ם".

למידע נוסף:

www.keysight.com/us/en/industries/automotive-energy.html

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , צב"ד , ציוד בדיקה