פורסייט זכתה בפרס החדשנות של CES 2019

11 נובמבר, 2018

החברה, שפיתחה מערכת המבוססת על 4 מצלמות לשוק הרכב החצי-אוטונומי והאוטונומי, נבחרה על ידי השופטים בוועידה היוקרתית בקטגוריה בינת רכבים וטכנולוגיה לנהיגה אוטונומית

פרס יוקרתי לחברת פורסייט (ForeSight) מנס ציונה. מערכת הראייה הממוחשבת שפיתחה החברה לשוק הרכב החצי-אוטונומי והאוטונומי, ה- ,QuadSightזכתה בפרס החדשנות של ועידת CES 2019 בקטגוריה בינת רכבים (Vehicle Intelligence) וטכנולוגיה לנהיגה אוטונומית. ועידת CES, המתקיים מדי שנה בלאס וגאס בתחילת חודש ינואר, היא אחת הוועידות הטכנולוגיות הגדולות והיוקרתיות בעולם והיא מרכזת עניין תקשורתי רב. הפרס שבו זכתה פורסייט יעניק לחברה חשיפה רבת ערך בתחום התחרותי של מערכות חישה לרכבים.

מערכת QuadSight היא הדור השני של פלטפורמת הראייה הממוחשבת לרכב של פורסייט. היא מבוססת על שימוש בשתי מצלמות אינפרא-אדום ובשתי מצלמות אור נראה המיועדות לספק יכולת ראייה סטריאוסקופית (תלת-מימדית), המדמות את אופן הראייה של העין האנושית. המערכת משתמשת באלגוריתמים המבצעים היתוך של המידע הנקלט באמצעות ארבע המצלמות לכדי תמונה תלת-מימדית דינמית של הסביבה החיצונית. החברה דיווחה לאחרונה שמערכת QuadSight מספקת יכולת גילוי מכשולים המתקרבת ל-100%, תוך מזעור התרעות שווא, בכל תנאי מזג אוויר או תאורה, לרבות תנאים ירודים של חשיכה מוחלטת, גשם, ערפל וסינוור.

עד כה דיווחה פורסייט על שלוש עסקאות מכירה של אבות-טיפוס למערכת QuadSight. שלושת הלקוחות היו שני יצרניות רכב אירופיות, שמתכוונות לשלב את המערכת בחטיבת המשאיות, ויצרן כלי-רכב חשמליים ואוטונומיים בסין. בשלב זה המערכות מוזמנות לצורך בדיקה והערכה ובפורסייט מקווים כי הפיילוטים הללו יובילו בסופו של דבר שיתופי פעולה בהיקף מסחרי. להערכת חברת המחקר Mordor Intelligence, שוק מערכות החישה לכלי-רכב אוטונומיים צפוי להגיע להיקף של כ-60 מיליארד דולר עד שנת 2030.

בוועידת ה-CES, שתיערך השנה בין ה-6 ל-11 בינואר, מחולקים פרסי ציון לשבח ב-28 קטגוריות שונות. פאנל שופטים הכולל מעצבים, מהנדסים ואנשי טכנולוגיה, בוחן את המוצרים המתמודדים על בסיס עיצוב, פונקציונליות, אטרקטיביות לצרכן, הנדסה, והשוואה למוצרים מתחרים. בתערוכת CES 2019  יציגו למעלה מ-4,500 חברות, לרבות יצרנים, מפתחים וספקי מערכות בתחום הרכב.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , רכב אוטונומי

פורסם בתגיות: CES 2019 , פורסייט