סו-פאד תפיץ את מדפסות ננו-דיימנשן בישראל

1 ינואר, 2019

יצרנית מדפסת ה-PCB חתמה על הסכם ראשון עם מפיצה בשוק המקומי. ננו-דיימנשן סיימה את תשעת החודשים הראשונים של השנה עם הכנסות של 3.4 מיליון דולר והפסד נקי של 11.5 מיליון דולר

מאז שהחלה בשנה שעברה לשווק מסחרית את מדפסת ה-DragonFly2020 Pro שפיתחה להדפסת תלת-מימ של מעגלים מודפסים (PCB), חברת ננו-דיימנשן (Nano-Dimension) מרחובות בנתה רשת מפיצים ענפה בצפון אמריקה, אירופה ובאסיה. כעת, מודיעה החברה  על הסכם הפצה ראשון בשוק המקומי בישראל עם חברת סו-פאד (SU-PAD) מראש העין.

סו-פאד, שהוקמה ב-1987, היא ספקית פתרונות הדפסת תלת-מימד ופתרונות אוטומציה מקצועיים למגוון רחב של תעשיות, ומשמשת בין היתר כמפיצה בישראל של חברות Stratasys ו- Desktop Metal. סו-פאד משמשת ללקוחותיה כמובילת פרויקטים בשיטת ה-Turn-Key, בין אם מדובר בתא ייצור שלם של מוצר אחד, אספקת ציוד ומכונות לקו ייצור רב-משימתי או בהקמת מפעל שלם.

במקביל, הודיעה ננו-דיימנשן על חתימת הסכם הפצה נוסף באירופה עם חברת Systems SEIDO, הפועלת בבלגיה, הולנד ולוקסמבורג ומשמשת בשווקים אלה כמפיצה של מדפסות התלת-מימד של Stratasys. מנכ"ל ננו-דיימנשן עמית דרור ציין כי צירוף המפיצים החדשים מרחיב את כיסוי השותפים של החברה לאזורים חדשים. "כבר היום אנו עדים לאפליקציות ופיתוחים חדשים בקרב קהל הלקוחות של החברה, במגוון רחב של תעשיות, לרבות התעשייה הביטחונית, התעופה והחלל ומוצרי צריכה."

הכנסות ראשונות ב-2018

ננו-דיימנשן החלה ברבעון הרביעי של 2017 בשיווק מסחרי של מדפסת ה-DragonFly2020 Pro, המשמשת לבנייה של אבות טיפוס מאפשרת למהנדסים לייצר במהירות אב טיפוס רב-שכבתי של מעגלים אלקטרוניים מודפסים ללא צורך לייצר את דגם האב-טיפוס במיקור חוץ על ידי יצרן חיצוני, וכך לקצר את משך התהליך, להפחית עלויות ולשמור על הקניין הרוחני (IP).

החברה החלה להציג הכנסות משמעותיות השנה, המהוות אינדיקציה על האימוץ הראשוני של הפיתרון שלה בשוק האלקטרוניקה העולמי. בתשעת החודשים הראשונים של 2018 הסתכמו ב-3.4 מיליון דולר, כאשר היקף המכירות גדל מרבעון לרבעון. הוצאות המחקר והפיתוח באותה תקופה עמדו על 6.8 מיליון דולר, בהשוואה ל-8.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הוצאות השיווק עלו השנה, מטבע הדברים, מ-1.4 מיליון דולר בשנה שעברה ל-3 מיליון דולר בתשעת החודשים הראשונים של 2018. בשורה התחתונה, הפסדה הנקי של החברה בתקופה עמד על 11.5 מיליון דולר, בהשוואה ל-13.3 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

למעשה, מדובר במדפסת הראשונה והיחידה בשוק להדפסה בתלת-מימד של PCB, והצמיחה המשמעותית במכירותיה של ננו-דיימנשן בתחילת שלב המסחור מלמדת על ביקוש וצורך אמיתיים בתעשייה לפיתרון מסוג זה, והדבר בהחלט מעודד לגבי המשך צמיחתה של החברה. עד כה דיווחה החברה לבורסה על מכירה של מספר דו-ספרתי של מדפסות, בין היתר למכוני מחקר, חברות אלקטרוניקה, חברות תעשייתיות וחברות בתחום הביטחוני.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: 3D-Printing , דוחות רווח , שיווק והפצה