סיוה חוגגת 10 מיליארד מכשירים

14 ינואר, 2019

סיוה תפתח היום את המסחר בנסד"ק לציון 10 מיליארד מוצרים שסופקו המבוססים על טכנולוגיות שפיתחה. במקביל, דיווחה החברה על פתיחת מרכז פיתוח חדש בבריטניה

חברת סיוה (CEVA), המספקת טכנולוגיות של עיבוד אותות ובינה מלאכותית, תפתח היום את המסחר בנאסד"ק לציון 10 מיליארד מוצרים שסופקו עד היום, המבוססים על טכנולוגיות שפיתחה. את המסחר בבורסת הטכנולוגיה בניו-יורק יפתח מנכ"ל החברה, גדעון ורטהייזר, לצד מנהלים נוספים בחברה. סיוה נסחרת בנסד"ק לפי שווי שוק של 522 מיליון דולר.

מסמארטפונים ורחפנים ועד מוצרי IoT

עד היום סופקו יותר מ-10 מיליארד מוצרים מבוססי סיוה, בהם סמארטפונים, מכשירי אלקטרוניקה והתקני IoT של יצרנים ומותגים מובילים. יצרנים ומותגים אלה כוללים בין השאר את עליבאבא, אמזון, אפל, קנון, צ'יינה מובייל, דל, DJI, Fujifilm, גוגל, גו-פרו, היקויז'ן, HP, Huawei, JD.com, LG, לוג'יטק, Meizu, מיקרוסופט, Nest, ניקון, נוקיה, פאנסוניק, Reliance Jio, סמסונג, סימנס, סוני, TomTom, טושיבה, שיאומי, Vivo, ו-ZTE.

סיוה הוקמה ב-2002 על בסיס ספין-אוף של חטיבת הקניין הרוחני של חברת DSPG הישראלית. הבראשית דרכה, סיפקה סיוה טכנולוגיות לעיבוד אותות דיגיטלי ששולבו במכשירי סלולר מדור 2, נגני DVD, כונני זיכרון ונגני אודיו. עם השנים התרחב סל הטכנולוגיות שפיתחה וכיום מספקת החברה מעבדי אותות לתחנות בסיס סלולריות מדור 5 וציוד backhaul; מעבדי ראייה ממוחשבת ובינה מלאכותית לרחפנים, סמארטפונים, מצלמות מעקב, חיישני תמונה לכלי רכב, מצלמות אקשן ומצלמות ללא מראה; מעבדי אודיו וקול לסייעות קוליות, אזניות אלחוטיות, מכוניות ומוצרי אלקטרוניקה; וטכנולוגיות קישוריות בלוטות', Wi-Fi, NB-IoT ו-Cat-M1 לנקודות גישה, מכשירים לבישים, טרמוסטטים חכמים ואלפי מכשירים אחרים בשוק ה-IoT.

מרחיבה פעילות המו"פ

במקביל, דיווחה היום סיוה על פתיחת מרכז מחקר ופיתוח חדש בבריסטול שבבריטניה. החברה מסרה, כי מרכז המו"פ החדש צפוי לחזק ולהרחיב את יכולותיה בתחומי עיבוד האותות והבינה המלאכותית. ורטהייזר ציין, כי בריסטול מרכזת כמה מהכישרונות הבולטים בבריטניה בתחום עיבוד האותות הדיגיטלי. "הצוות החדש בבריסטול, הכולל מהנדסים מוכשרים ומנוסים, יאפשר לנו לענות בצורה טובה יותר על הביקוש הגדל לסל המוצרים שלנו בתחום עיבוד האותות ויחזק את מעמדנו כחברה המובילה בעולם בכל הקשור לקניין הרוחני למוצרים חכמים המקושרים לאינטרנט", הוסיף.

המרכז החדש ממוקם בפארק התעשייה המערבי Aztec, בו ממוקמות חברות שבבים וטכנולוגיה רבות המתמקדות בבינה מלאכותית, תקשורת, רובוטיקה ונהיגה אוטונומית. סיוה מסרה עוד, כי צוות המו"פ החדש בבריסטול כולל מהנדסים בתחומי התכנון והאימות, וצפוי להתרחב בהמשך.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: DSP , בינה מלאכותית , סמיקונדקטורס , קניין רוחני

פורסם בתגיות: נסד"ק , סיוה