מסך ממודיעין חתמה על הסכם הפצה עם מאוזר העולמית

15 ינואר, 2019

מסך פיתחה פתרונות סיכוך סטנדרטיים מתוחים (Drawn EMI/RFI Shields), המאפשרים להכניס את תחום הסיכוך למתכונת של רכיבים סטנדרטיים. למסך יש כבר הסכם הפצה עם Arrow

חברת מסך (Masach Tech) מהמודיעין חתמה על הסכם הפצה עולמי עם חברת מאוזר (Mouser Electronics) עבור קו פתרונות הסיכוך הסטנדרטיים המתוחים (Drawn EMI/RFI Shields) שהיא פיתחה, המאפשר לקבל פתרונות מותאמים ישירות מהמדף ולשלב אותם באופן מיידי בתוך קו הייצור. מסתבר שלמרות שתעשיית האלקטרוניקה מורגלת בעבודה עם רכיבים סטנדרטיים המותאימים למכונות ייצור והרכבה ואוטומטיות, דווקא בתחום פתרונות הסיכוך היא רחוקה מסטנדרטיזציה. הסכם זה מצטרף להסכם ההפצה שחתמה ב-2017 מסך עם מפיצה גדולה נוספת, חברת Arrow.

הרעיון של חברת מסך התפתח בהדרגה. החברה הוקמה על-ידי עויזר זלור בשנת 1994 על בסיס מחלקת הסיכוך של חברת פייזקום הירושלמית. המוצר הראשון של החברה הצעירה היה פיתוח וייצור קופסת הסיכוך לטלוויזיה של חברת אלביט, שניסתה להיכנס אז לשוק הטלוויזיות החכמות. במשך השנים החברה פיתחה טכנולוגיית ייצור עצמית המאפשרת לה לייצר קופסאות סיכוך מתוחות בסדרות קטנות וגדולות.

בריאיון ל-TechTime שנערך לאחר החתימה על ההסכם עם Arrow אמר זלור: "התחלנו לייצר את המבלטים שלנו בעצמנו ולהתמחות במבלטים ייעודיים. לאורך השנים צברנו ספרייה גדולה של מבלטים, למעשה כמעט 750 מבלטים, המכסים את רוב הצרכים של קופסאות סיכוך המותקנות על-גבי המעגל המודפס. פירוש הדבר שיש לנו מאגר של קופסאות סיכוך שיכול להתאים לכל מי שמפתח מעגל, ומתאים לרוב הבעיות שהתעשייה נתקלת בהן".

רצפת הייצור במפעל מסך

הנכס המצטבר הזה הפך למודל עסקי, המאפשר לחברה לספק רכיבי סיכוך מוכנים מראש לרוב היישומי הנפוצים בתעשייה. במקביל היא הפיקה קטלוג מפורט של מוצרי סיכוך ואפילו בנתה ערכת סיכוך למהנדסי פיתוח, הכוללת דוגמאות של מוצרים סיכוך מתוחים, שמתוכם המהנדס יכול לבחור את המוצר המתאים לו ביותר.

מנהל הפיתוח העיסקי והשווק בחברה, ניר ברנד, מסר ל-Techtime שבעקבות חתימת הסכם ההפצה עם מאוזר: "שותפות זו מרחיבה את שרשרת האספקה העולמית של מסך, באמצעות אחד ממפיצי האלקטרוניקה הגדולים בעולם. מבחר מגני הסיכוך של מסך הוא הגדול ביותר בתעשיית האלקטרוניקה, ומאפשר שימוש והטמעה של כלובי סיכוך כבר בשלבי התכנון המוקדם של המעגל. יש לכך יתרונות משמעותיים מאוד במונחים של עלויות ולוחות זמנים. מגיני הסיכוך של מסך מאופיינים במבנה אטום העשוי מקשה אחת, בעל מישוריות מקסימלית ונתוני הגנה גבוהים."

 

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: סמיקונדקטורס , רכיבים , שיווק והפצה

פורסם בתגיות: Mouser , מסך , פתרונות סיכוך