חברת הענק ההודית L&T וגילת יפרשו רשת תקשורת לוויינית בהודו

1 פברואר, 2019

גילת זכתה בחוזה לאספקה וניהול של 4 תחנות גישה מרכזיות ברחבי הודו לאספקת אינטרנט מהיר באמצעות לוויין חדש של סוכנות החלל ההודית

חברת גילת רשתות לוויין (Gilat Satellite Networks) מפתח תקווה זכתה בחוזה רב-שנתי לאספקת ציוד ושירותים לקישוריות אינטרנט מהיר ברחבי הודו באמצעות לוויין GSAT-11 של סוכנות החלל ההודית, ששוגר לחלל בחודש שעבר.

הפרויקט יתבצע בשיתוף חברת Larsen & Toubro ההודית, חברות הבנייה והתשתית הגדולה בהודו ואחת מהחברות ההודיות הרב-לאומיות הגדולות בעולם, עם פעילות ביותר מ-30 מדינות. ב-2017 הסתכם מחזור מכירות של כ-17 מיליארד דולר ב-2017. L&T בחרה בגילת לאספקת רשת התקשורת הלוויינית ולניהול של ארבע תחנות גישה מרכזיות.

הלוויין GSAT-11 של סוכנות החלל ההודית (ISRO) הינו לוויין מרובה האלומות שנועד לספק  כיסוי פס רחב בתת-יבשת הודו ובאיים ובכך להאיץ את הקישוריות באזורים מרוחקים בהודו שבהם אין תשתית קרקעית. הסוכנות בחרה ב-L&T לצורך אספקה, התקנה, הפעלה ותחזוקה של רשת התקשורת הלוויינית של GSAT-11. הלוויין GSAT-11 מיועד לחזק את מערכי הרווחה הציבוריים, דוגמת בנקאות דיגיטלית, רפואה מרחוק, שירותי ממשל דיגיטליים, כמו גם יספק פלטפורמה שתאפשר לקדם אפליקציות חדשות.

L&T תשתמש בפלטפורמה מרובת היישומים של גילת, SkyEdge ll-c, לצורך אספקת שירותי אינטרנט מהיר ברחבי המדינה באמצעות תמסורת לוויינית. המערכות המרכזיות של גילת ימוקמו ויפעלו באתרי הגישה המרכזיים ברנצ'י, דלהי, אחמדאבאד ובנגלור.

סוכנות החלל ההודית נמנית בין שש סוכנויות החלל הגדולות בעולם והיא מחזיקה באחד מהציים הגדולים בעולם של לווייני תקשורת (INSAT) ולווייני חישה מרחוק (IRS) המספקים מענה לביקוש הגובר לתקשורת מהירה ואמינה ולשירותי תצפית מהחלל. סוכנות החלל ההודית מפתחת ומספקת מוצרים וכלים לווייניים יעודיים עבור מגוון שירותים להודו, כגון שידורי טלוויזיה, תקשורת, תחזית מזג אוויר, אמצעים לניהול אסונות, מערכות מידע גיאוגרפיות, קרטוגרפיה ניווט, רפואה ולמידה מרחוק.

 

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חלל , תקשורת

פורסם בתגיות: L&T , גילת , הודו