IC-SHINE GLOBAL קיבלה את הנציגות של FENGHUA

26 פברואר, 2019

החברה מהונג-קונג מתמקדת בייצור קבלים, נגדים, סלילים ותרמיסטורים. היא מתחייבת על זמני אספקה של 4-8 שבועות. בין לקוחותיה הגדולים: LG, Huawei , ZTE ו-Dell

חברת IC-SHINE GLOBAL מהרצליה קיבלה את הנציגות הבלעדית בישראל של חברת FENGHUA מהונג-קונג, המתמקדת בייצור קבלים, נגדים, סלילים ותרמיסטורים. החברה החלה לפעול בשנת 1984 ומעסיקה כיום כ-7,000 עובדים. החברה מתחייבת על זמני אספקה של 4-8 שבועות, למרות שהשוק העולמי מתמודד עם בעיית אלוקציות. בין לקוחותיה המרכזיים: החברות Dell, LG, Huawei , ZTE וחברות דומות.

אחד מקווי המוצר הגדולים של החברה הוא של ייצור קבלי שבב קרמיים רב-שכבתיים (MLCC). הקבלים מגיעים במארזים בגודל 0402-1812 ומאופיינים בתכונות קרמיות Class 1 ו-Class 2. קבלי Class 1 מתאפיינים בפרמיטיביות נמוכה ולכן יש להם קיבוליות קטנה יותר. התלות שלהם בטמפרטורה ובמתח היא לינארית, וההזדקנות שלהם היא מינימלית.

לקבלים הקרמיים ברמת Class 2 יש פרמיטיביות  גבוהה יותר המעניקה להם קיבוליות גדולה, אולם התלות שלהם בטמפרטורה ובמתח היא לא-לינארית וההתנהגות שלהם מראה הזדקנות. לקרמיקה יש כמה יתרונות על טנטלום וסוגי אלומיניום, החל ב-ESR נמוך דליפה, ואורך חיים ארוך יותר. אך יש להם מגבלות דירוג מתח.

למידע על החברה: http://fenghua.com

למידע על זמינות והזמנות בישראל: [email protected]

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , נציגויות , שיווק והפצה