דאסו סיסטמס שילבה את SolidWorks בפלטפורמת ERP

27 מרץ, 2019

המוצר החדש קיבל את השם 3DEXPERIENCE.WORKS ומיועד להרחיב את שוק היעד של 3DEXPERIENCE גם לארגונים קטנים ובינוניים. בשנת 2018 הסתכמו מכירות SolidWorks בעולם בכ-742 מיליון אירו

במסגרת מפגש הטכנולוגיה השנתי שלה, שנערך בחודש שעבר בעיר דלאס בארה"ב, הכריזה חברת דאסו סיטמס (Dassault Systemes) על שילוב תוכנת התכנון ההנדסית SolidWorks בפלטפורמת הניהול הארגונית שלה, 3DEXPERIENCE. השילוב בוצע בעקבות רכישת חברת IQMS האמריקאית, אשר פיתחה תוכנת ERP לארגונים קטנים ובינוניים. דאסו רכשה אותה בתחילת ינואר השנה תמורת 425 מיליון דולר.

חברת דאסו מיתגה מחדש את התוכנה בשם DELMIAWORKS, ושילבה אותה ביחד עם SolidWorks במוצר חדש בשם 3DEXPERIENCE.WORKS. לדברי מנכ"ל דאסו, ברנרד צ'רלס (בתמונה למעלה), הפלטפורמה החדשה מספקת לארגונים הנדסיים קטנים ובינוניים יכולת ניהול של כל התהליך העסקי. באמצעות המוצר החדש מרחיבה דאסו את שוק היעד של פלטפורמת 3DEXPERIENCE, אשר משמשת כיום בעיקר בארגונים גדולים לצורך ביצוע פרוייקטים שיתופיים וניהול הייצור והתהליך העסקי.

מהפיכת הרנסאנס התעשייתי

להערכת החברה, שוק ה-ERP בחברות ייצור קטנות ובינוניות מסתכם כיום בכ-5 מיליארד דולר בשנה, והוא צפוי לצמוח בקצב שנתי של 7%-8% עד לשנת 2023. המוצר החדש מבוסס על ההנחה שכדי לשרוד, הם ייאלצו להשתלב במגמה חדשה שהחברה מכנה בשם "רנסאנס תעשייתי" (Industry Renaissance): אימוץ של חבילות וכלים דיגיטליים חדשים המאפשרים להם לייעל ולשנות את כל התהליך העסקי שלהם.

בתוך כך העריך סגן נשיא לאסטרטגיה בסולידוורקס, סוצ'יט ג'אין, שתחום הייצור התלת מימדי הפך לתחום מרכזי בתעשייה, ושתוכנת סולידוורקס מובילה את התחום הזה. "ההשקעה בהדפסת תלת-מימד היא אסטרטגית. כ-80% מהחברות המעצבות מודלים בטכנולוגיית תלת-מימד עושות כיום שימוש נרחב בתוכנת SolidWorks", אמר. סולידוורקס הוא מוצר מרכזי בפורטפוליו של דאסו, ובשנת 2018 הסתכמו מכירותיו בכ-742.5 מיליון אירו. כלל מכירות החברה הסתכמו בכ-3.48 מיליארד אירו.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , טכנולוגיות מידע , תוכנה ותכנון אלקטרוני

פורסם בתגיות: SolidWorks