Merck רכשה את אנטליק – ותרחיב את מרכז המו"פ בנתניה

3 אפריל, 2019

המרכז, המעסיק כיום 300 עובדים, יגייס עשרות אנשי פיתוח וירחיב את משרדיו. "תחת כנפיה של מרק נוכל לשווק את מוצרינו ב-140 מדינות"

ענקית הפארמה האמריקאית מרק (Merck) השלימה את עסקת רכישת קבוצת אנטליק הצרפתית (Antelliq), חברת האם של אולפלקס (Allflex). בינואר 2015 רכשה אנטליק, באמצעות חברת-הבת אולפלקס, את חברת SCR מנתניה, המספקת פתרונות לניטור פרות וחלב במשקים, תמורת 250 מיליון דולר. בעקבות הרכישה, הפך מרכז הפיתוח של SCR בנתניה למרכז הפיתוח העולמי המרכזי של אנטליק ופועל תחת השם Antelliq innovation center.

מיד לאחר העיסקה הודיעה מרק שבכוונתה להרחיב את מרכז המו"פ בנתניה, ובכלל זה להרחיב את שטח המשרדים ולגייס עשרות אנשי פיתוח בתחומי התוכנה, חומרה ובינה מלאכותית. כיום מעסיק המרכז כ-300 עובדים, מתוכם למעלה מ-100 אנשי מחקר ופיתוח. הוא מתמקד בפיתוח טכנולוגיות לניטור ומעקב אחר בעלי חיים בחקלאות, כולל אף חיות מחמד. המרכז מנוהל על-ידי אלי קימחין, המשמש גם כמנהל הטכנולוגיות הראשי (CTO) של קבוצת אנטליק.

קמפיין גיוס עובדים בישראל

אלי קמחין אמר שהגיוס של עשרות מפתחים, אלגוריתמאים וחוקרי בעלי חיים יסייע לאנטליק לבסס את מעמדה בשוק העולמי לפתרונות דיגיטליים לזיהוי, מעקב וניטור בעלי החיים. "זהו התחום הצומח ביותר בתעשיית בריאות בעלי החיים ומגלגל מאות מיליוני דולרים בשנה". לדבריו, גם שוק חיות המחמד מהווה מנוע צמיחה משמעותי לאור דרישה גוברת בקרב האנשים לשפר את הטיפול בחיות המחמד שלהם.

קמחין: "תחת כנפיה של מרק המוצרים שיפותחו בנתניה ישווקו ביותר מ-140 מדינות כפתרונות עצמאיים או בשילוב עם פתרונות של מרק בתחום בריאות בעלי החיים. לצורך פיתוח דור חדש של פתרונות והרחבת פתרונות קיימים אנו מרחיבים בימים אלה את השטחים הפיזיים של מרכז הפיתוח של אנטליק בנתניה, ונגייס עשרות מפתחים בתחומים כמו ענן וביג דאטה, קוד פתוח, מובייל, מתכנתי C#, אלגוריתמאים ועוד".

במסגרת עסקת המיזוג, שנחתמה בחודש נובמבר, מרק רכשה את מלוא מניותיה של אנטליק מידי קרנות BC Partners תמורת 2.1 מיליארד אירו, והתחייבה לשלם את חובותיה של אנטליק בהיקף של כ-1.1 מיליארד אירו. אנטליק תמשיך לפעול כחברה עצמאית תחת חטיבת בריאות בעלי החיים של מרק.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: מיזוגים ורכישות , מכשור רפואי

פורסם בתגיות: Merck , SCR , אנטליק