מיכאל בוקאיה הוא מנהל התפעול הראשי החדש של חברת סיוה

10 אפריל, 2019

זהו תפקיד חדש בחברה מהרצליה. "עם ניסיון טכנולוגי חזק והיכרות מעמיקה עם השוק, הוא יסייע בקידום אסטרטגיית הצמיחה שלנו בעולם החכם והמקושר לאינטרנט"

חברת סיוה (CEVA) מינתה את מיכאל בוקאיה לתפקיד מנהל תפעול ראשי (COO) של החברה החל משבוע שעבר (4 באפריל). זהו תפקיד חדש בחברה. במסגרתו, בוקאיה יהיה אחראי על כל פעילויות המחקר, הפיתוח ושיווק טכנולוגיות החומרה והתוכנה של סיוה, וידווח ישירות למנכ"ל גדעון ורטהייזר. בוקאיה הצטרף לסיוה בשנת 2002, ועד למינוי האחרון, שימש בוקאיה כמנהל חטיבת התקשורת האלחוטית בסיוה, החל מאוקטובר 2014.

לפני-כן שימש במשך 8 שנים כארכיטקט הראשי של מעבדי האותות הדיגיטליים (DSP) של סיוה, ורשם מספר פטנטים על שמו בתחום הזה. המנכ"ל גדעון ורטהייזר אמר שבוקאיה תרם משמעותית להתפתחות החברה כשחקן דומיננטי בשווקי הסמארטפונים בדור 4 ו-5, תחנות בסיס סלולריות, ומוצרי IoT הפועלים ברשתות סלולריות. "עם ניסיון טכנולוגי חזק והיכרות מעמיקה עם השוק, הוא יסייע בקידום אסטרטגיית הצמיחה שלנו בעולם החכם והמקושר לאינטרנט".

סיוה מספקת קניין רוחני (IP) לעיבוד אותות ומעבדי בינה מלאכותית בתחומי הראייה הממוחשבת, האודיו, התקשורת והתשתית הסלולרית (דור 4, 4.5 ו-5), יישומי הפעלה קוליים, למידה עמוקה, קישוריות Wi-Fi ובלוטות', ואחסון נתונים. החברה מעסיקה כ-340 עובדים, מהם כ-250 במחקר ופיתוח. בשנת 2018 הסתכמו מכירותיה בכ-77.9 מיליון דולר. החברה מהרצליה נסחרת בנסד"ק לפי שווי שוק של כ-615.6 מיליון דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , סמיקונדקטורס , קניין רוחני