פרופ' זיאד חנא מונה למנהל מרכזי הפיתוח של קיידנס בישראל

14 אפריל, 2019

פרופ' חנא כיהן עד עתה כמנהל מרכז הפיתוח בחיפה והוביל בחברה הגלובלית את הפעילות העסקית בתחום התכנון האלקטרוני הממוכן. אורית גרינגרז מונתה למנהלת אתר החברה בפתח תקווה

חברת קיידנס ישראל (Cadence) הודיעה על מינוי שני מנהלים בכירים בישראל. פרופ' זיאד חנא, סגן נשיא בכיר לפיתוח, מונה למנהל הפיתוח של קיידנס בישראל בשני אתריה (חיפה ופתח תקווה), ואורית גרינגרז, דירקטורית בכירה, מונתה למנהלת אתר החברה בפתח תקווה. פרופ' חנא כיהן עד עתה כמנהל מרכז הפיתוח בחיפה והוביל בחברה הגלובלית את החדשנות הטכנולוגית ואת הפעילות העסקית בתחום התכנון האלקטרוני הממוכן, תוך מיקוד בתחום תוכנות האימות (וריפיקציה) לתעשיית השבבים.

חנא הגיע לקיידנס בשנת 2014 עם הרכישה של חברת הסטארט-אפ ג'ספר (Jasper) בה כיהן כסגן נשיא בכיר ומנכ"ל. לפני כן מילא במשך 17 שנה תפקידי ניהול והנדסה באינטל ישראל וארה"ב. הוא חבר בארגון IEEE, ועד היום פרסם יותר משלושים מאמרים מקצועיים, רשם 15 פטנטים וקיבל מספר פרסי הוקרה במסגרת פעילותו באינטל ובקיידנס. זיאד חנא מוכר כפעיל בתעשיית ההייטק הישראלית, כמי שמקדם את שילוב החברה הערבית בה ובמסגרת זו מכהן כיו"ר משותף למועצה הציבורית בעמותת צופן.

אורית גרינגרז הצטרפה לקיידנס בשנת 2005 עם רכישת חברת הסטארט-אפ הישראלית וריסיטי (Verisity) ומאז עסקה במגוון תפקידי פיתוח וניהול בתחום תוכנות האימות (וריפיקציה). בתפקידה הנוכחי היא המנהלת הגלובלית של מרבית פעילות פיתוח ספריות ה-IP בתחום הווריפיקציה. גרינגרז תמשיך בתפקיד זה ותכהן גם כמנהלת האתר בפתח תקווה, תוך שיתוף פעולה עם המכירות והשירותים המקצועיים בהובלת אדר סגל, ופעילות הפיתוח בהובלתו של זיאד חנא.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות