בריינסוויי החלה להיסחר בנסד"ק

17 אפריל, 2019

החברה הנפיקה 2.5 מיליון תעודות ADS בשווי כולל של כ-27.5 מיליון דולר. החברה הודיעה באחרונה על קבלת אישורים רגולטוריים בארצות הברית וביפן

חברת המכשור הרפואי בריינסווי (Brainsway), שפיתחה קסדה לטיפול בלתי פולשני בהפרעות מוח נפוצות, תחל היום אחר הצהריים להיסחר בנסד"ק ותהפוך לחברה ציבורית דואלית, הנסחרת במקביל בבורסה של תל אביב ובוול-סטריט. החברה מהר חוצבים הודיעה הבוקר לבורסה בתל אביב כי השלימה אתמול את הליך תמחור ההנפקה לציבור של כ-2.5 מיליון תעודות ADS במחיר של 11 דולר לכל ADS, המייצג כשתי מניות רגילות של החברה. בסך הכול תגייס החברה כ-27.5 מיליון דולר, ללא הנחה בהשוואה למחיר הנעילה של המניה במסחר אתמול בתל אביב (19.7 שקל).

בריינסוויי פיתחה קסדה בשם Deep TMS לגירוי חשמלי לטיפול בלתי פולשני בהפרעות נוירולוגיות ופסיכיאטריות נפוצות דוגמת דיכאון, סכיזופרניה, אפילפסיה, מאניה-דיפרסיה ועוד. בקסדה מותקנים סלילים אלקטרומגנטיים המפעילים זרמים חשמליים המשפיעים על קליפת המוח (Cortex) ומסייעים לטפל בהפרעות.

אחד המפתחות לצמיחה של החברה הוא הרחבת ההתוויות לשימוש במוצר שלה בשווקים השונים. השוק העיקרי של החברה הוא השוק האמריקני. בחודש אוגוסט השנה קיבלה החברה אישור FDA לשיווק הקסדה לטיפול גם בהפרעה טורדנית כפייתית (OCD). לפני כן היתה מאושרת הקסדה לשימוש בארצות הברית לטיפול בדיכאון בלבד. לפני כחודש קיבלה מערכת החברה הכרה מה-FDA כמכשיר פורץ דרך לטיפול בהתמכרות למשככי כאבים אופיואידיפ. הכרה זו תסייע לחברה בהליך אישור הטיפול על ידי ה-FDA.

החברה הודיעה בסוף חודש ינואר על התפתחות רגולטורית בשוק מפתח נוסף, לאחר שקיבלה אישור ממנהל התרופות והמכשירים הרפואיים ביפן לשיווק והפרצה של המערכת לטיפול בדיכאון מז'ורי.

בריינסוויי, שעברה לפני כשנה וחצי למודל עסקי חדש המתבסס על השכרת הקסדות (ולא מכירתן), מציגה ברבעונים האחרנים עלייה עקבית בהכנסותיה. הכנסות החברה ברבעון השלישי של 2018 הסתכמו ב-4.3 מיליון דולר, עלייה של 42% בהשוואה לרבעון המקביל ב-2017, ועלייה של 15% בהשוואה לרבעון השני של 2018. הרווח הגולמי של החברה צמח ב-44% ל-3.4 מיליון דולר, וגם ההפסד התפעולי ירד ב-26% לעומת הרבעון המקביל ב-2017 ל-941 אלף דולר. ההפסד ירד ב-19% ל-1.5 מיליון דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: מכשור רפואי

פורסם בתגיות: בריינסוויי , נסד"ק