אברהם בן דוד מונה למנכ"ל מוטורולה ישראל

17 אפריל, 2019

בן דוד מחליף את שמעון דיק שהחליט לפרוש אחרי 40 שנה בחברה. מוטורולה סולושנס ישראל מעסיקה כ-1,000 עובדים

חברת מוטורולה סולושנס הודיעה היום (ג') על מינויו של אברהם בן דוד, 59, למנכ"ל מוטורולה סולושנס ישראל במקומו של שמעון דיק, אשר הודיע לאחרונה על פרישתו לאחר 40 שנה בחברה. בן דוד הצטרף למוטורולה בשנת 2008 ומאז ניהל את חטיבת המכירות לשוק הישראלי. הוא הוביל את השיווק והמכירות של מוטורולה סולושנס לגופי ממשל, ביטחון ציבור רשויות ומוסדות בשוק המקומי. לפני-כן שירת בן דוד 30 שנה בצה"ל והשתחרר בדרגת תת-אלוף. במסגרת שירותו כיהן במגוון תפקידי פיקוד, בהם קצין הנדסה ראשי, ראש מטה פיקוד העורף, מפקד חטיבה ביהודה ושומרון, מפקד בסיס הדרכה מרכזי של חיל הנדסה ועוד. לבן דוד תואר שני במדעי המדינה מטעם אוניברסיטת חיפה ותואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה ומחשבים מטעם אוניברסיטת בן-גוריון.

מוטורולה סולושנס ממוקדת בתחום התקשורת למשימות קריטיות. החברה הישראלית של מוטורולה נוסדה בשנת 1964, והייתה לחברת הבת הראשונה של מוטורולה מחוץ לצפון אמריקה, והסניף הראשון מחוץ ליבשת שבו הופעל מרכז פיתוח. בעשור האחרון חלה ירידה בהיקף הפעילות של מוטורולה בישראל. בשנת 2011 כאשר פוצלה מוטורולה העולמית לחברת מוטורולה סולושנס ולחברת מוטורולה מוביליטי, העסיקה מוטורולה סולושנס כ-1,500 עובדים בישראל. כיום היא מעסיקה כ-1,000 עובדים.

מרכז המו"פ של מוטורולה סולושנס בישראל מפתח מכשירי דור רביעי (LTE) למשימות קריטיות כגון סמארטפונים מאובטחים, מצלמות גוף ואלקטרוניקה לבישה; מערכות שליטה ופיקוד מקיפות לערים חכמות; קישוריות למכשירים ביישומים תעשייתיים קריטיים (Mission Critical IIoT) ופתרונות בהתאמה אישית. בין לקוחות החברה בישראל: המשטרה, כבאות והצלה, צה"ל, משרדי ממשלה, רשויות ועוד.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות

פורסם בתגיות: מוטורולה