ננו דיימנשן הדפיסה רכיב תקשורת למוצרי IoT

30 אפריל, 2019

מדובר במכשיר תקשורת פונקציונאלי היכול לשמש כראוטר במכשירים חכמים כמו טלוויזיות, מכונות כביסה או צעצועי ילדים. הרכיב הודפס והורכב תוך 18 שעות בלבד

ננו דיימנשן (Nano-Dimension) ממשיכה להציג בפני תעשיית האלקטרוניקה את יכולותיה של מדפסת התלת-מימד שפיתחה לייצור אבות-טיפוס של רכיבים אלקטרוניים. היום הודיעה היום כי ייצרה לראשונה באמצעות המדפסת שלה מכשיר תקשורת פונקציונלי המיועד לשימוש במכשירים חכמים כמו מכונות כביסה, מקררים, טלוויזיות, מערכות מיזוג אוויר או צעצועי ילדים.

המכשיר שהודפס (בתמונה למעלה) הוא מעין שלט קטן, בגודל של 1.6 X 33 X 16 מילימטר. עם זאת, בחברה מציינים כי ניתן בקלות להפוך אותו למכשיר תקשורת דו-צדדי (מקלט/משדר), היכול לשמש כראוטר. בחברה מציינים כי המכשיר הודפס, הורכב ונבדק תוך 18 שעות בלבד, בעוד שבשיטות הייצור המקובלות כיום תהליך זה עשוי להימשך כ-14 יום.

בחברה מייעדים את היכולות הללו בעיקר לתחום מוצרי ה-IoT הצרכניים, המתבססים על רכיבי תקשורת קטנים וחסכוניים. השימוש במדפסת התלת-מימד יכול לסייע לחברות בתחום זה להאיץ תהליכי פיתוח ויציאה לשוק.

מנכ"ל החברה עמית דרור ציין כי "הפתרון שלנו מאפשר לחברות להאיץ את שלב הניסויים וליצור את אבות הטיפוס שלהם ביום אחד, ללא התפשרות על איכות וביצועים. באופן זה, הם לא יאלצו להמתין שבועיים על מנת להבין האם המכשירים החכמים שלהם עובדים או לא. כך נחסכות עלויות, תוך הקטנת זמן ההגעה לשוק, והצרכן הסופי יכול להנות מהיתרונות של מוצרים אלו מהר יותר מאי פעם."

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: 3D-Printing , IOT

פורסם בתגיות: ננו-דיימנשן