קיידנס הכריזה על מערכת התכנון והניתוח Clarity 3D

1 מאי, 2019

טכנולוגיית העיבוד המקבילי המבוזר של  Clarity 3D Solver מייצרת מודלים מדויקים של פרמטר S לשימוש בניתוח של Signal Integrity ,Power integrity ותאימות אלקטרומגנטית (EMC). המערכת מותאמת לביזור של משימות בין מספר מחשבים

חברת קיידנס (Cadence) נכנסת לשוק הצומח של תכנון וניתוח מערכות עם ההכרזה על מערכת  Clarity 3D Solver המספקת רמות דיוק ומהירות סימולציה גבוהות יותר מאשר מערכות המבוססות על טכנולוגיית field solver המסורתית. המערכת משתמשת בעיבוד מקבילי מבוזר כדי לפתור אתגרים אלקטרו-מגנטיים (EM) במהלך התכנון של מבנים תלת מימדיים מורכבים בשבבים, מארזים, לוחות מודפסים, מחברים וכבלים. הפתרון קורא נתוני תכנון מכל שבב סטנדרטי, מארז IC, ופלטפורמת יישום PCB, ומותאם לעבודה חלקה מול פלטפורמות היישום של קיידנס, Allegro ו-Virtuoso.

המבנים המורכבים המצויים בחוצצי סיליקון, בלוחות מעגלים מודפסים משולבים (rigid-flex) ובמארזי stacked-die IC, מצריכים מידול מדויק בתלת ממד, כדי להשיג מבנים ממוטבים ותאימות לאיתות במהירות גבוהה. איתות במהירות גבוהה, כמו בממשקי 112G SerDes מסתמך על תכנון מדויק במיוחד של קישורים פנימיים. כל שינוי קטן יכול להשפיע לרעה על קצב שגיאות הביטים, לכן המיטוב כרוך במחקר רחב היקף הכולל עשרות סימולציות מורכבות.

כדי להתמודד עם העומס הזה, חייבים field solvers מסורתיים לפעול על שרתים עתירי ביצועים יקרים ומסיביים. בנוסף, מגבלות המהירות והנפח של טכנולוגיית ה-field solvers המסורתית, דורשת מהמשתמשים לבצע הפשטה ו/או חציצה זהירה של המבנה למקטעים קטנים יותר, כדי להתאים למגבלות המחשוב המקומי. גישת הפסבדו-תלת-ממד הזו יוצרת סיכון שהמודל הסופי שנוצר עלול להיות לא מדויק, בגלל האפקטים המלאכותיים הנובעים ממגבלות המודל השטחי.

טכנולוגיית העיבוד המקבילי המבוזר של  Clarity 3D Solver מייצרת מודלים מדויקים של פרמטר S לשימוש בניתוח של Signal Integrity ,Power integrity ותאימות אלקטרומגנטית (EMC). המערכת מותאמת לביזור של משימות בין מספר מחשבים, ומשתמשת במשאבים של רשת חישובית במקום בשרת חזק. על-ידי כך ניתן לנצל הן את הענן והן את רשת המחשוב הארגונית.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני

פורסם בתגיות: קיידנס