בן ויינברג פורש מניהול אורביט

3 יולי, 2019

ויינברג נכנס לתפקיד בחודש ספטמבר 2018 כמינוי של קרן פימי. הוא הודיע על התפטרותו מסיבות אישיות. היו"ר יצחק גת נכנס לתפקיד המנכ"ל הזמני עד למינויו של מנכ"ל קבוע

פחות משנה לאחר כניסתו לתפקיד מנכ"ל חברת אורביט (Orbit) מנתניה, הודיע אתמול (ג') בן ויינברג (בתמונה למעלה) שהוא מתפטר מהתפקיד מסיבות אישיות. במקומו ימונה יו"ר החברה, יצחק גת (לשעבר יו"ר חברת רפאל), לתפקיד המנכ"ל הזמני עד לבחירתו של מנכ"ל חדש. ויינברג הגיע לחברת אורביט בחודש ספטמבר 2018, כמינוי של קרן פימי אשר רכשה את השליטה בחברה בנובמבר 2017. פימי הביאה אותו במקומו של המנכ"ל הקודם, איתן לבנה, במסגרת תהליך הבראה של החברה, והכנתה אל השוק החדש של New Space הנמצא כיום בשלבי היווצרותו הראשונים.

ויינברגר הוא מהנדס מערכות מידע, והגיע מחברת לומוס (Lumus) המפתחת מערכת אופטית לתצוגת מציאות רבודה (AR) בהתקנים לבישים. הוא ניהל את לומוס בשנים 2015-2017. לפני-כן שימש כמשנה למנכ"ל בחברת אסנס מהרצליה (essence), המפתחת מוצרי בית חכם, אבטחה ובריאות דיגיטלית. בשנים 1991-2010 הוא מילא תפקידי פיתוח וניהול בכירים בחברת אמדוקס.

חברת אורביט מספקת מערכות תקשורת למשימות חיוניות  (Mission-Critical) ומסחריות עבור יישומים בים, ביבשה, באוויר ובחלל. בכלל זה מערכות תקשורת לוויינית ניידות, פתרונות עקיבה וטלמטריה ומערכות לניהול תקשורת פנים במטוסים.

החברה מעסיקה כ-170 עובדים. ברבעון הראשון של 2019 הסתכמו מכירותיה ב-12 מיליון דולר, בהשוואה ל-10.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. בשנת 2018 כולה הסתכמו המכירות ב-44.5 מיליון דולר בהשוואה לכ-39 מיליון דולר בשנת 2018. הידיעה על השינויים בהנהלת החברה גרמה לירידה של יותר מ-3% במניית החברה בבורסה בתל-אביב.

עוד על החברה: אורביט

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , תעשייה ישראלית , תקשורת

פורסם בתגיות: אורביט , ויינברג , קרן פימי