סרגון נערכת למכרזי הדור החמישי בהודו

1 אוגוסט, 2019

החברה קיבלה חלק מההזמנות שהתעכבו זה כמעט שנה, ונערכת לתחילת מכרזי התדרים לדור החמישי. "תהיה לכך השפעה על תהליכי רכש. אנו עובדים עם לקוחותינו על בידול"

בחודש שעבר דיווחה סרגון (Ceragon) על עיכוב ממושך מהצפוי בהזמנות המשך שהיו אמורות להתקבל ממפעילות תקשורת בהודו, אחד משוקי היעד המרכזיים של החברה ושוק המובייל הצומח בעולם. העיכוב, שנגרר כבר כשנה בשל סחבת בירוקרטית, אף גרם למחיקה של כ-20 מיליון דולר בהכנסות החברה ברבעון השני ולירידה חדה בערך המניה בנסד"ק.

היום מודיעה החברה כי קיבלה חלק מן ההזמנות שהתעכבו התקבלו כעת במסגרת סדרת הזמנות חדשה בהיקף של 19 מיליון דולר ממספר מפעילי תקשורת גדולים בהודו לפלטפורמת התמסורת האלחוטית של החברה, ה-IP-20, כחלק מהרחבת כיסוי רשתות דור רביעי במדינה. אספקת הזמנות אלו תחל ברבעון השלישי, כשמרבית ההכנסות הקשורות בהזמנות אלו צפויות להיות מוכרות ברבעון השלישי. יתרת ההכנסות צפויה להיות מוכרת לפני תום 2019.      

במסר למשקיעים הדגיש מנכ"ל החברה, עירא פלטי, את מעמדה האיתן של החברה בשוק התקשורת ההודי. "לאורך חמש השנים האחרונות, סרגון תומכת בפריסה הנמרצת של רשתות 4G  בהודו. הפתרונות שלנו פרוסים בפריסה ארצית, ומאפשרים למפעילי התקשורת בהודו לספק שירותי 4G מאד מהירים. במהלך המחצית השנייה של 2019 אנו מצפים לקבלת הזמנות נוספות, שהינן חלק מקבוצת ההזמנות שהתעכבו, לעומת ציפיותינו המקוריות".

נערכים כבר לדור החמישי

אף כי המדינה טרם השלימה את המעבר לרשתות הדור הרביעי, הרשויות הממשלתיות וספקיות התקשורת כבר נערכות לקפיצת המדרגה הבאה לדור החמישי, כשהיעד הוא להתחיל ולפרוש רשתות דור חמישי כבר החל מהשנה הבאה. סרגון מקווה למנף את דריסת הרגל שלה בשוק ההודי כדי להיות חלק בשדרוג התשתיות לדור הבא.

"כל מפעילי התקשורת במדינה נערכים למכרזי ספקטרום לרכישת תדרי 5G, המתוכננים להתקיים בתחילת השנה הבאה, ואנו מאמינים כי ייתכן ותהיה לכך השפעה על תהליכי רכש, בנוסף על הגורמים האחרים שצוינו מוקדם יותר. כחלק ממאמציהם, אנו עובדים עם לקוחותינו כדי לבדל את הערך שהם יוכלו להציע על גבי רשתות 5G באמצעות אספקת חוויות משתמשים יוצאות דופן והגדלת הנאמנות מצד המנויים".           

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: דור חמישי

פורסם בתגיות: הודו , סרגון , עירא פלטי