קיסייט הכריזה על אוסילוסקופ רב-ערוצי למדידת גלים מילימטריים

30 אוקטובר, 2019

המכשיר החדש מספק ניתוח מהיר וקוהרנטי של גלים מילימטריים בתדרים של עד 110GHz. מיועד לתמוך בפיתוח מערכות תקשורת מבוססת גלים מילימטריים, דוגמת תקשורת לוויינים ומערכות מכ"ם

חברת קיסייט טכנולוגיות (Keysight Technologies) הכריזה על האוסילוסקופ Infiniium UXR-Series, שלהערכתה הוא האוסילוסקופ רב-ערוצי הראשון המבצע מדידות גלים מילימטריים בתדר גבוה. המכשיר החדש מספק ניתוח מהיר וקוהרנטי של גלים מילימטריים בתדר של עד 110GHz, ומיועד להאיץ את הפיתוח של מערכות תקשורת המבוססות גלים מילימטריים, כמו מערכות תקשורת לוויינים ופיתוח מערכות מכ"ם. חברת קיסייט ישראל תשיק אותו בארץ במסגרת תערוכת COMCAS 2019, שתתקיים בשבוע הבא (4-6 נובמבר 2019) במלון דויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב.

בשנים האחרונות חל גידול במספר היישומים הנדרשים לעבוד בטכנולוגיות גלים מילימטריים (mmWave) בתדרים של 100GHz ומעלה, וברוחבי פס של כמה עשרות גיגה הרץ. בהן: טכנולוגיות התקשורת האלחוטית 802.11ay ו-802.11ad – WiGig, מערכות תקשורת לוויינים, מערכות מכ"ם, וציוד לרשתות הדור החמישי (5G). בדרך-כלל המדידות בתדרים אלו מהוות אתגר קשה ודורשות שימוש באבזרים המאפשרים לבצע המרות תדר (Downconverters). חברת קיסייט מסרה שאוסילוסקופ UXR החדש מאפשר לבצע מדידה ישירה של האותות בתדר הגבוה.

ממיר תדר DDC פנימי

המכשיר מצוייד בזיכרון עמוק לקבלת זמן רכישת אות (Capture Time) ארוך, יכולת המרת תדר דיגיטלית (Digital Down Conversion) ללא עזרים חיצוניים ורגישות משופרת המאפשרת מדידת EVM של פחות מ-0.6% במדידת מערכות בטכנולוגיות 5G NR FR2, ו-1% בטכנולוגיות 11ay. החברה מאפשרת שידרוג רוחב הפס גם לאחר רכישת המכשיר. ניתן לרכוש אותו עבור פרוסות תדר שאינן רציפות: למשל, ניתן לרכוש את המכשיר עם רוחב פס של 30GHz, ופרוסה נוספת בתדר של 80GHz-90GHz.

"זיהינו צורך באוסילוסקופ בעלויות נוחות שיוכל לתמוך במדידות גלים מילימטריים", אמר בראד דואר, סגן נשיא ומנהל פיתוח Digital & Photonics בקבוצת פתרונות התקשורת של קיסייט. "האוסילוסקופ החדש הוא הראשון בשוק המתייחס לטכנולוגיות הגלים המילימטריים ויישומים מתקדמים כמו MIMO, עם ארבעה ערוצים במקביל ובעלות של אוסילוסקופ 25GHz".

קיסייט ישראל תשיק את המכשיר החדש במסגרת אירוע COMCAS 2019. היא תציג חידושים טכנולוגיים, פתרונות ושירותים חדשים לעולמות האלקטרוניקה והתקשורת. האירוע מיועד לקהילת המפתחים בתחומי האלקטרוניקה, בדגש על מהנדסי פיתוח, מהנדסי RF, מהנדסי אפליקציות, מהנדסי מערכות, מהנדסי מכשירים ובדיקות, ומנהלי מערכות אלקטרוניות.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ציוד בדיקה

פורסם בתגיות: אוסילוסקופ , צב"ד